Aevig Balaur HFLE2016 op verschillende banden

Vandaag eens proberen op een grijs tapijtje :smile:

3 likes

Dank u !:innocent:
Ik vind hem stoer op Mesh, maar goed ik heb geen Balaur. :wink:

1 like

Op de brandslang strap:

6 likes

Op zilver grijze Hadley Roma Cordura

8 likes

Zwarte isofrane knock off:

3 likes

Iemand die al een custom Ko strap voor de balaur heeft laten maken?

Ik vind die schoolboeken strap wel echt gaaf @Zulu

En hoe bestel je eigenlijk iets bij Ko, die schoolboekenstrap lijkt me wel iets!

Ik heb dezelfde als @Zulu besteld bij @Ko-Banden

Je kunt hem gewoon een PB sturen met een verzoekje.

1 like

Is dat inclusief die sluiting? En wat kost zoiets? :slight_smile:

Wachten tot middernacht, voor de spiegel staan en 3x Ko roepen. Met een beetje geluk verschijnt hij dan met een bandje en achtervolgd hij je tot je betaald hebt.

8 likes

Dat kan. Ik had toevallig nog een sluiting liggen.

Prijzen moet je even aan Ko zelf vragen, stuur hem even een pb.

Ga ik doen, nog nooit een custom bandje besteld dus zal eerst even moeten meten hoelang ik nodig heb enzo…

Weet Ko wel. Je polsmaat (omtrek) is voldoende informatie voor deze bandenmeester

Wat @Logie zegt. Sluitingen moet je zelf fixen en opsturen. Bij uhrenbaender.de of monsterwatches kun je goede sluitingen bestellen. Het maakt de band wel meteen wat duurder, maar dan heb je ook wat :wink:

1 like

Ja heb ko een berichtje gestuurd… Wel even afwachten of ik de balaur houd ofniet, zie het andere topic, ook #3 heeft een stofje… Dus die gaat of terug naar chip voor het weghalen van het stofje, of het blauwe gedeelte in…

just my luck :frowning:

1 like

Even naar de horlogemaker, open maken en stofje wegblazen. Een werk van 2 minuutjes. En wss gratis :stuck_out_tongue:

Ik heb Chip gemailed… Ik verstuur hem dan liever naar aevig, vorige keer dacht ik ook een stofje was het een deukje… en wil de garantie niet in gevaar brengen door er een andere horlogemaker aan te laten werken :slight_smile:

heb hem op een Crafter Blue gezet. Wat vinden jullie er van?

6 likes

Niet verkeerd

1 like

Luchtig

is dat positief?