Aevig Huldra II / sneakpreview

Op de Insta van Aevig vandaag pics van de nieuwe Huldra. Onder andere deze ‘hulk’. Best gaaf vind ik.

6 likes

Met de analyse van @anon50762135EV in ‘Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko’ weet je waar je staat als je denkt: ‘mmmhhh. Best gaaf, kijken of ik er één kan bemachtigen’. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De indices op 3, 6 & 9 vind ik er niet persé bij passen maar het kan best iets moois worden. Benieuwd hoe de turtle case eruit ziet als de render wat meer diepte krijgt.

Ziet er leuk uit… beetje Loggerhead…

origineel vind ik toch mooier :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik ben wel benieuwd. De blauwe (variant C) schijnt weer dezelfde kleur blauw als de eerste te zijn.

En daardoor vraag ik me af wat het nut is van deze render.

Ik ben nog niet K.O. als ik deze plaatjes zie.

edit: wel K.O. van de HFLE 2016. Nog steeds, onverminderd.

2 likes

@Gisae wat is nu het verschil tussen de bovenste rij en onderste rij, alleen de d??

De “D” van Datum. :wink:

1 like

aaaaaaaaahhhhhh, verrek das krek. bedankt :+1:t2:

1 like

Cool. De hele onderste rij hoeft voor mij niet (datum) maar ik weet dat dat voor veel mensen een welkome toevoeging is. Persoonlijk vind ik B een beetje zinloos (blauw met zwart), en E erg cool maar misschien iets te Doxa i.c.m. de kast. Zou wel gaaf zijn als het geen zilveren insert wordt (waar ik een beetje voor vrees op deze render) maar gegraveerd staal.

De absolute winnaar is voor mij D. Een seventies alpinist diver…must have voor deze Aevig fanboy :grimacing:

Bijzonder verschil met de Huldra I is dat bij deze de bezel blijkbaar plat wordt (en niet mee buigt met de bolle vorm van het glas). Zou ik ook wel eens in 3D willen zien.

1 like