Aevig Huldra in the house

Ik wacht netjes tot je hem te koop aanbiedt hier. :smile:

1 like

Haha, we zullen zien Selie!

Het was niet zozeer dat het een engineer band is, maar meer de afwerking en het gevoel van de band.

Mooi zo op die cognac kleurige Nato Candide :+1:
Ja de Chip levert wel waar voor zā€™n geldā€¦

1 like

Ja ik ben echt positief verrast, dit had ik niet verwacht, hoewel de Valkyr ook erg goed was afgewerkt en super mooi wasā€¦ Dus ik had het kunnen weten :wink:

Helemaal vergeten te vermelden en/of te fotograferen, de double domeā€¦ Toch altijd een extra traktatie!

leer en rubber doet hem goed, maar het is ook wel wat zonde om de mooie stalen band te late liggen.

mooie aanwinst, veel plezier ermee !

Ik vind 'm heel aantrekkelijk, hoor! :+1:

1 like

Quote Logie
Zullen we een doorlopend Candideā€™s aanwinsten topic maken?

Hihihihihi,

Ja 'n sticky/gepinned

Er is toch eigenlijk geen plek meer voor in je collectie. :grin:

Elf.

1 like

Proficat (alweer :p)

Excuses dat ik dit topic ā€˜kaapā€™ met een foto van 1 van mijn eigen klokjes, maar dit is denk ik de G die je moet hebben:

heerlijk om een smalle pols, toch genoeg presence en vƩrdomd handig. (solar + radiogestuurd)

2 likes

Mooie klok.
Zeker op leer !!!

Enjoy!

1 like

Strakke klok, erg mooi ook op deze band. Veel draagplezier

1 like

Dit is idd ook een aantrekkelijke duiker, vooral het bolle glaasje vind ik prachtig!
Ik weet niet of feliciteren nog wel passend is want je laat bijna net zo vaak nieuwe
aanwinsten zien als dat ik ontbijt, wat dat aangaat ben je hard op weg naar de
stand-in SuperC titel haha :stuck_out_tongue_winking_eye: (just kidding hoor!)
Ben overigens benieuwd of de Valkyr bezel leverings-problemen inmiddels opgelost
zijn en ze vanaf morgen geleverd gaan wordenā€¦ spannend!

1 like

Wat een vervelende kerel is die Chip. Met zā€™n Huldra. Nondedju. Mijn horlogekist keuzes waren al niet makkelijk. Zit ik doodleuk de Huldra af te wegen tegen mijn Helson Skindiverā€¦ Lekker dan! Bedankt, Chip! :wink:

gewoon allebei houden toch ? :smiley:

Gefeliciteerd! Gemaakt voor nato, imo. En idd leuk merk!

aparte klok en mooie band!!! Gefeliciteerd!!! :smile:

Proficiat!

Thanx, had niet gedacht dat het een blijvertje zou zijn (gewoon even leuk om live te bekijken en buitenkansje op WUS) maar hij is echt top.

Vooral op de leren NATO vind ik hem beeldschoonā€¦

Ik vind em erg fraai, proficiat! Betrap mezelf er op dat ik al een paar keer op de site van Aevig ben geweest om er naar te kijken, ze hebben er nog tienā€¦ moet sterk zijnā€¦ creditcard verstoppenā€¦
:cold_sweat: