Aevig Huldra in the house

Mooie deal op WUS, altijd al in het echt willen zien dus tja…

Chip levert hier mooi werk af zeg, erg goede afwerking, draagt zeer comfortabel, gebold saffier, Miyota 9015, eigenwijs en onderscheidend design. En dat voor 399 eurootjes, daar kunnen veel microbrands een voorbeeld aan nemen :thumbsup:

PS. voor degenen die meteen beginnen te roeptoeteren dat er eigenlijk geen plek is in mijn collectie voor deze zoveelste duiker: ‘klopt en weet ik’ :smiley:

Anyway. Foto’s!

18 likes

Ziet er goed uit!
Mooie band ook :thumbsup:

1 like

Zullen we een doorlopend Candide’s aanwinsten topic maken?

Zie de fotos niet btw?

5 likes

Mijn hart sprong even over toen ik Aevig zag: ik dacht dat je de Valkyr binnen had. Maar de Huldra is ook een mooi horloge natuurlijk.

Nog even afwachten dus.

[edit] Ook ik zie geen foto’s :smile:

1 like

Haha, @Logie

1 like

Super !!

klassieker in de maak, mooie solid band ook, endlinkjes schakeltjes alles ziet er weer bijzonder lekker uit !

proficiat !

1 like

Nu zie ik ze… Leuk ding! Proficiat!

1 like

Ik heb zelf ook de zwarte Huldra gehad en was er erg content mee. Op de een of andere manier vond ik de metalen band echter niet goed passen bij het horloge.
Veel plezier gewenst van deze Aevig!

1 like

Ja ik had vooraf twijfels (ben niet zo’n engineer band fan) maar in het echt vind ik het reuze mee vallen. Toch denk ik dat deze Huldra vooral op rubber en leer fantastisch is.

Zal wat fotootjes maken als ik tijd heb :wink:

Okee ik zal het toegeven… er kwamen ook twee G-Shocks binnen vandaag…:wink:

De Rangeman is vrees ik een beetje wat groot voor mijn bescheiden pols, de MTG daarentegen is lekker comfortabel.

1 like

Toppertje hoor :+1:

1 like

Wristshot oranje isofrane ben ik benieuwd naar :grin:

1 like

Op leer en rubber komt hij naar mijn mening nog beter tot zijn recht. Lekker klokje zeg!

1 like

Leer staat 'm super!

1 like

Mooie klok, beetje retro look maar toch eigen smoel.
En het allermooiste, geen datum!

Ko

1 like

Laatste plaatjes waar ik jullie mee lastig zal vallen van deze prachtklok, op de leren NATO die ik heb gekregen van @Tempus_Fugit

2 likes

Zo isie inderdaad mooier!

Staat hem goed, Ide :smiley: Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!

1 like

Leren nato!!! Perfect! Mooi ding Ide, nu ik ze zo zie… :slight_smile:

1 like

Vind em ook leuk. Alleen de kroon vind ik niet helemaal matchen maar wat het precies is weet ik niet. Misschien mis ik kroonbeschermertjes.

Staat goed op leer.

gr, HJR