Aevig Huldra in the house

Dat lees ik wel vaker, maar ik kon me er eigenlijk niet in vinden. Kon niet zo 1 2 3 ontdekken wat er nou zo verkeerd is aan de stalen band van een Sumo. Misschien dat de sluiting zo lang is door de duikextensie? Die zou niet per se hebben gehoeven van mij. Verder gewoon een solide band.

beetje rammelig/blikkerig, de gesp ook

MM300 gesp er op is een oplossing, aftermarket stalen band ook

ligt ook een beetje aan je referentiekader denk ik, ik kwam van een Steinhart OVM (zelfde prijsklasse) en een Halios Tropik (met zware en massieve band) (toegegeven die is ruim anderhalf keer duurder dan de Sumo)

Ik denk dat de Sumo overall beter value for money is, ik vind de band zelf juist 1 van de sterke punten van het totaal, is de grote bijdrage aan het comfort ondanks zijn afmetingen.

Nee, eigenlijk niet eens. Ik vond het totaal gewoon echt tegenvallen, zo vind ik de kleur blauw in het echt ook niet mooi. Gelukkig verschillen smakenā€¦

Ja die blauwe uitvoering met die camouflagestift indices is ook niet helemaal mijn ding.

Overigens had ik hem voor een stuk minder dan de nieuwprijs binnen, dat kan ook wel mijn ā€˜value for moneyā€™ beoordelingsvermogen hebben beĆÆnvloed :wink:

Als de Sumo saffier en een lumed bezel zou hebben gehad was hij onverslaanbaar.

Absoluut. Dit was er voor mij zo eentje die er op fotoā€™s van het www heel smakelijk uitziet maar die ik irl toch behoorlijk vond tegenvallen. Gewoon 0 klik. Inderdaad de vreemde tint blauw, bezel met weinig grip, matige band maar ook de afwerking vd kast viel me tegen.

Blijft een origineel design, daar niet van.

gr HjR

1 like

Klopt, design is top, afwerking niet.