Aevig Thyïlea

Chip heeft het weer voor elkaar! Congrats @AEVIG-C
Een nieuw vintage vibe horloge, de Aevig Thyïlea eigen ontwerp kast, prachtig afgewerkt,schitterende h-link stalen band, keuze tussen een three-hander en een GMT, gave wijzerplaten, o.a. sunburst en smoked.

Zo te zien weer de topkwaliteit die we van Aevig gewend zijn, weinig microbrands die zoveel zelf ontwerpen met zoveel oog voor detail en afwerking!

16 likes

Hij is tof hè. Was hem al aan het volgen op Instagram maar zie zo snel niet wanneer je kunt bestellen en wat de prijzen zijn.
Op de website staat nog niets?

2 likes

Halverwege oktober waarschijnlijk. Uitleveren begin 2022.

In de specs mis ik even het aantal MM tussen band en kast.

Sjissus wat slecht. Verder vind ik hem ook niet mooi trouwens :grimacing:

1 like

Niet mijn smaak.

Maar is dat gmt nou zomaar ergens op de plaat geprint of lijkt dat maar zo?

Best leuk horloge maar die endlinks? En dan zetten ze erbij dat de band AANSLUIT op de kast.

Of kan je daar een koevoet tussenklemmen om de band los te maken?

Inderdaad niet mijn kopje thee. En dan nog die spleet bij de bandaanzet.

Ik denk dat het weerspiegeling is

Zoom maar in op de rechter zijde, dan zie je dat hij daar anders gebrused is, misschien dat dit nogal vertekend door de zwarte weerspiegeling.
Dacht eerst ook dat het een spleet van centimeters was, denk dat hij ongelukkige foto’s heeft genomen, ook een minpunt natuurlijk als je iets wil promoten

Volgens mij is het opstaand randje van de endlink. Alsof hij omhoog loopt.

1 like

Zo te zien 2 verschillende horloges? Eentje een vroeg prototype met gapend gat en een eindproduct met aangepast design.

Wat ik lelijk vind zijn die in kleur verlopende dials alsof ze airbrushed zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ziet er vrij aardig uit, maar niet echt mijn smaak.
Ik hou het bij mijn Corvid auto.

2 likes

Ik vind deze erg gaaf, maar die eindschakels staan me wel wat tegen. Zonde van een verder zo mooie band.