Aevig. Waar IRL te bewonderen?

Ik ben héél erg voornemens om binnenkort een Aevig Valkyr aan te schaffen, maar ben nog erg in dubio over het materiaal en de kleur.

Weet er iemand een fysieke winkel o.i.d. waar ik ze in het echt zou kunnen bewonderen? Ik durf namelijk bij deze kleurstellingen niet zo heel goed vanaf een website een keuze te maken. Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar brons/zwart/groene bezel, maar SS/bruin/blauwe bezel lijkt me ook erg gaaf.

Ik denk dat een face-to-face ontmoeting met de horloges me erg zal helpen.

Of worden ze echt alleen vanaf de website verkocht?

Allebei bestellen en de mooiste houden :smiley:

1 like

Tja, dat kan natuurlijk ook, maar ik weet niet of ik dat de chicste manier richting de verkoper.
Ik rijd er graag en stukje voor om ze voor aanschaf even in het echt te kunnen bekijken

Dat vindt Chip echt niet erg. Zo werkt het nu eenmaal met webwinkelarij…

Er zijn overigens forumleden die de bronzen hebben.

Ik kan de mijne meenemen naar de borrel (groen/groen op brons). Overigens weet ik zo geen forumleden die de stalen versie hebben.

1 like

Dank voor je aanbod, dat waardeer ik zeer.
Maar 7 november gaat me helaas echt niet lukken. :-1:

1 like

Als je je bezwaard voelt over de handelswijze die @anon50762135EV voorstelt, zou je Chip natuurlijk vantevoren even kunnen mailen dat het je voornemen is om er twee te bestellen en een terug te sturen. Als hij het OK vind, is er natuurlijk helemáál niks aan de hand (behalve dat je dan ff 2x de nieuwprijs moet vrijmaken).

1 like