Afgelopen week Seiko week

Afgelopen week weer leuke Seiko’s voor de verzameling kunnen kopen

SBP199J1 Alpinist Limited
SBP201J1 Alpinist Limited
SKZ257 King of Thailand Limited(2007)

Op naar de volgende Seiko Limited…

34 likes

De Atlas is gaaf zeg!

1 like

Lekker stel horloges! Gefeliciteerd! Misschien leuk om even iets te vertellen over het hoe, waarom en wat? Waarom anders een heel nieuw topic openen, toch? :man_shrugging:

Mooi setje!!

De 201 heb ik ook gehad, vond het een fijn en mooi horloge! Maar om een of andere reden kreeg ik er toch niet echt een klik mee…

een limiter verzamelaar zie ik :ok_hand:
weer eens wat anders :+1:
draag ze met plezier

1 like

Zeeer mooie, gefeliciteerd

Over die Bhumibol kan ik op de een of andere manier weinig enthousiast worden, maar die Alpinisten zijn erg tof.
Ik ga die blauwe ook nog wel een keer kopen als ik een mooie deal tegenkom, dat vind ik eigenlijk de gaafste van alle Alpinisten. :ok_hand:

1 like

Prachtige horloges!
De King vind ik het mooiste.
Gefeliciteerd met deze aanwinsten

1 like

Lekker :+1: Vooral de Alpinisten. Congrats :partying_face:
Als je nee zegt, krijg je er… drie?

De King of Thailand is best apart ja, moet je van houden.
Maar die is best van waarde, zeker in Thailand…

En ik hou van dingen ed die apart zijn…

1 like

Het was ook zeker geen verwijt. Ik hou ook niet van eenheidsworst, dus om af een toe iets heel anders te zien is alleen maar goed. :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de drie aanwinsten Ray. Hoeveel limited Seiko’s bezit je nu?

Dit is pas weer de 4e…
Heb jaren geleden alle gen 1 monsters limited gehad incl de Gele …
Alles verkocht maar 2 weken geleden ging het weer kriebelen…

Ga weer voor limiteds in de breedste zin van het woord/horloge…

Wil dan toch ook weer monsters limited in de verzameling, snowmonster bv is een super mooi horloge

Raymond

1 like

Van harte!
Mooie aanwinsten. :+1:

Ik zou deze niet heel snel dragen, maar het lijkt me wel een bijzondere uitvoering! Leuk. Is het er eentje voor de lokale Thaise markt en zit er ook nog een verhaal achter als “de koning zit zoveel jaar op zijn stoel, ûh troon…” :sunglasses:

1 like

De horloges die ik bij elkaar probeer te krijgen blijven altijd ongedragen…
Ik verzamel hiernaast ook glessen whiskey, die blijven ook 100% dicht….

1 like

Een tof trio erbij :ok_hand: gefeliciteerd met je aanwinsten.

1 like

Heel gaaf de khing Bhumibol.:pray:

Paar keer gezien in Bangkok en zeer uniek net als koning Bhumibol zelf. (die overigens zelf het meeste een SKX droeg). Mooie aanwinsten en gefeliciteerd ermee.

1 like

Weet je dat zeker?? :joy:

Gefeliciteerd met de aanwinsten, mag ik vragen waarom je ze niet draagt? Uit het dragen zou je juist plezier van moeten hebben, ik zou die 2020 editie namelijk niet kunnen laten liggen.

Ik heb al genoeg plezier als ik de horloges zichtbaar tussen de flessen Whiskey heb staan.
Draag eigenlijk nooit een horloge, heel soms maar…

En als ik dan weer iets anders wil, is het iets makkelijk om ze van eigenaar te doen wisselen, meer mensen zoeken mooie horloges die nog zo goed als nieuw zijn…

Als ik de horloges in een horloge doos doe, verwissel ik ook de leren band voor een andere(zelfde kleur ed) , zodat zelfs de banden als nieuw blijven

Noem het raar, een tik, maar zo is het …

Daarom zoek ik ook eigenlijk altijd horloges die echt bijna nieuw zijn…

Raymond

1 like