FTFY!
Is een heel fijn bandje en ik vond het heel goed staan. Heb er nu een egaal zwarte naamloze band bij gedaan. De croco vind ik maar zozo
Kom ik net thuis, zie ik een het pakketje van @Plees op tafel staan… Dat is wel behoorlijk hufter proof ingepakt!
Ik ga nu eerst even eten met het gezin en vanavond even rustig het pakket openen!
@Plees, Friso bedankt!
Gaan we schelden? De FUFfer is een hifter?
Veel plezier ermee!
Prio’s Rik, prio’s
aangepast! Bedankt voor de heads-up!
Ja, sorry. Het eten was klaar en de hutspot moest worden gestampt!
Vrouwlief is nog best vermoeid, na de bestralingen, dus m’n hulp nodig. Doen ik graag!
Siii!
Maar Rik, ik zal plechtig beloven om na het opruimen van de keuken, eerst ff te douchen en er dan rustig voor te zitten!
Snap ik hoor
Er gaat niks boven gezondheid en gezin
Oké, m’n eten zit erin, de keuken is opgeruimd, ik heb gedouched, mijn bakkie koffie is op en het horloge is uitgepakt.
Zoals ik al zei, het pakketje was hi ha hufterproof ingepakt!
Tevens valbestendig!
En dan, wat zit erin?
Wat komt erbij?
Ik dacht dat met de militaire achtergrond van het merk Mido, er vast wel een militaire travelcase bij kon. lulverhaal natuurlijk, want Mido heeft helemaal geen militaire geschiedenis. Ik had deze gewoon nog liggen en dacht dat is vast steviger dan een pouch

En toen deed ik hem om!
Hij is mooi, elegant, licht, dun, past precies goed en… is erg dressy!
Ik moet hier wel even aan wennen, want ondanks dat ik vroeger wel wat dressy danwel sporty horloges had, ze waren altijd bulky.
Ik heb mijn vrouw gevraag wat ze ervan vond, maar daar laat ik me hier, verder niet meer over uit.
Ik had gehoopt dat ik een bandje zou hebben dat ik er op kon doen en wat dan ook nog eens fatsoenlijk oogt. Maar helaas, ik heb alleen maar duiker geschikte bandjes of nato’s.
Dus dan maar de blauwe die erbij zit, erop doen. Want dat vind ik zelf een stuk prettiger ogen.
Uiteraard niet zonder af te plakken!
Et voìla!
Zo, en nu ga ik deze Mido eens een paar dagen dragen. Eens kijken of ik kan wennen aan het genre ‘Dress watch’.
Het eerste pluspunt is sowieso al binnen. Hij draag ontzetten comfortabel!
Morgen weer nieuwe foto’s mensen! Nu eerst van de avond genieten!
Cheers!
Kleine aanpassing in de dienstregeling: @Jesus voorziet een periode afwezig te zijn dus heb ik hem in overleg naar achteren verplaatst. @xfactory stuurt dan graag door aan nummer 9 en @Phodebimos weer @Jesus. Laatste op de lijst stuurt weer retour aan mij
1.SE93
2. Piede
3. Phoenix.bas
4. Plees
5. Kgigo
6.Coffeecup
7. xfactory
9. Robin88
10. Kouco
11. wimm5
12. Rik
13. Phodebimos
8. Jesús
14. Spierbundel
15. PDB
16. Vintage4all
17. Windhund
18.Martin84
19.Watches4life
…
…
xx. GMTplus1
dus vergeet eerdere lijstjes! happy Flipperen!
Goedemorgen allen,
Ik heb de Mido dinsdag, woensdag en donderdag omgehad en eigenlijk was hij zo licht, dat ik vaak dacht dat ik geen horloge omhad! het is een fijn horloge om te dragen, maar legt het gewoon af tegen mijn duikers!
Toen kwam afgelopen donderdag ook nog eens mijn MM200 binnen en heb ik deze nonstop om, waardoor de Mido in zijn nieuwe horlogecase is terechtgekomen en er niet meer uitkwam!
Waar ik al “bang”, nou ja, wat ik al dacht, blijkt waar te zijn! Ik ben gewoon (nog) niet in de Dressy fase en heb het gevoel dat het ook niet snel gaat gebeuren.
Daarom zal ik @Coffeecup een PB sturen en hem de Mido, in haar nieuwe case toesturen!
@GMTplus1, Rik, bedankt voor het mogelijk maken dat ik en iedereen op de lijst, jouw mooie Mido mochten proberen! Ik vond het leuk om eens deel te mogen uitmaken van de Fiffer community!
Mooi, we zijn verbonden door mooie horloges!
Zeker! En dan niet via die Apple iCloud!
Zoals ik net in een PB antwoordde; wat leuk dat ik zomaar ineens een kersthorloge heb zometeen! Ik ben benieuwd.
Ik had in eerste instantie gehoopt dat ik hem met kerst zou dragen, maar las toen dat je hem max 2 weken mag houden. Daarnaast krijgt ie nu al geen draagtijd meer en ben ik bang dat ik gewoon in mijn huispakkie aan het kerstdiner zit. Niks dressy aan!