afgesloten: Flipper it Forward: MIDO Belluna Royal

2 likes

:joy:

De kinderen zijn allemaal buiten de deur! En vrouwlief en ik zijn saampies thuis.

1 like

Birthday suit dus

2 likes

5 likes

Joehoe! Daar is ie dan.

9 likes

Heeey, Top dat ie goed is aangekomen!

1 like

Ja, dat vind ik ook fijn :sweat_smile:

2 likes

Ik had hem net zo bomb proof ingepakt, zoals @Plees. :joy:

2 likes

was just kidding :grin:

2 likes

Dag vier en ook dag vier van dragen. Naar goede fiffer-traditie een nieuw bandje toegevoegd aan de collectie. Deze lag nog ongebruikt in m’n rommelbakje vol met bandjes.

Tot nu toe vind ik het horloge erg mooi afgewerkt. De wijzerplaat is ontzettend mooi gemaakt en de wijzers matchen prachtig. Het glas is opvallend goed ontspiegeld (zo goed heb ik het nog niet vaak gehad) en is het een plezier om naar te kijken.

Ik vind het horloge vooral veel kleiner dragen dan de diameter doet denken, maar vind ik het ontwerp-technisch erg jammer dat ze voor 20mm bandaanzet hebben gekozen. Ik denk dat het hele ontwerp ervan zou hebben geprofiteerd als dat 22mm zou zijn.
Maar dat is slechts een kleinigheidje.

Het is vooral genieten van deze Mido, maar ik vind het dan ook gewoon een fantastisch merk.

11 likes

ja ik denk dat 22 mm inderdaad beter passend zou zijn geweest. Geniet ervan :+1:

2 likes

Deze komt vandaag binnen bij @xfactory
De inhoud heb ik aangevuld met het bruine bandje waar ik ‘m de laatste dag op heb gedragen.

Bedankt voor het initiatief @GMTplus1 ik heb veel plezier gehad in het dragen, maar heb wederom bevestigd gezien dat deze kastmaat voor mij net 1 à 2 millimeter te breed is.

3 likes

graag gedaan en leuk om te zien dat er dingen en ervaringen worden toegevoegd aan dit topic en het horloge :+1:

1 like

Het pakket is veilig en wel aangekomen in Brugge! Vanavond staat een grondige inspectie van de Mido op de planning. Ik ben benieuwd wat er allemaal te ontdekken valt!

8 likes

veel plezier met deze ontdekkingstocht! :grinning:

3 likes

Eindelijk wat tijd gevonden om er een nieuw bandje op te zetten, en het voelt alsof het avontuur nu écht kan beginnen :wink: Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen!

9 likes

Staat’em goed, die sailcloth/canvas strap! :ok_hand:

1 like

je maakt het wel spannend! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Hij is er teveel van aan het genieten, dat hij vergeet om erover te schrijven.

It’s a good thing! :joy:

Ik ben een weekje geveld door ziekte maar het verslag komt er zo snel mogelijk aan :smiling_face:

2 likes