Afgesloten

Beste forumleden,

bedankt voor jullie hulp.

met vriendelijke groet,

Gerben

de verkoper is trouwens een particulier en handelt meer in seiko’s en andere merken

Ik gebruik zelf al jaren japamart om horloges die via yahoo auctions Japan aangeboden worden te kopen. Betrouwbaar. Misschien duurder dan anderen.

ik heb hier even op gekeken is inderdaad een mogelijkheid maar wat is het voordeel ten opzichte van de originele site?

Die Japanners verkopen vaak niet aan buitenlanders. Dus je moet gebruik maken van een 3e partij om het hier te krijgen. Er komen in totaal wel een hoop extra kosten bij kijken met internationale shipping en importkosten. Door alle extra kosten kan het zeker bijna 2x zo duur worden als de prijs op yahoo auctions zeker bij horloges die wat minder kosten.

1 like

Ah oke maar hoe zou ik gebruik kunnen maken van een 3e partij? Ik ben namelijk een jonge onervaren simpele horloge liefhebber en heb geen ervaring hiermee. en al zijn het de dubbele kosten ben ik goedkoper uit dan ergens anders het is daar in tegen ook de enige plek waar ik het horloge kan krijgen.

Hoe duur is het horloge daar? Ik zie ze af en toe ook wel eens in de EU voorbij komen op Ebay.

Zoals @W_G aangaf zijn er verschillende bedrijven die die service aanbieden om de horloges naar je toe te sturen. Ik maakte zelf gebruikt van Buyee.

er zijn 4 precies dezelfde horloges eerder verkocht voor minimaal 72 en maximaal 79. Dus die extra bedrijven maken het wel mogelijk handig om te weten.

Waarom heeft de TS de oorspronkelijke vraag verwijderd/een andere tekst er over heen geschreven?
Mogen mensen, die later komen niet weten waar het over gaat?

1 like

1 like

Lijkt me ook niet echt de juiste werkwijze. Een nieuw berichtje is netter.

Haha, waarschijnlijk goed bedoeld maar beetje onhandig zo… :joy:

Zeker wel verkeerd afgesloten en te snel besloten ik zal de tekst veranderen zodat iedereen wat aan mijn vraag heeft. Sorry heren is een lesje ben nieuw dus ervaring moet nog komen

Gevonden?!

ja zeker moet alleen wachten op de bieding en hopen dat ik hem krijg. tegen die tijd zal ik jou wel weer een berichtje sturen. en gelukkig komen ze met regelmaat op deze site dus is het deze niet dan de volgende.