Afhakers HF

Ik als oudgediende/ouwe garde/vooraanstaand lid/elite heb met veel plezier dit topic gelezen…ik ga me wijf eens even…:sunglasses::smile:

1 like

7 likes

:smile::smile::smile:

1 like

Zo midden op de dag ja?? Wat een luxe leven!

Ik mag alleen op zondagavond om 18.00u

1 like

Is het alweer de eerste van de maand dan ?
:smile:

1 like

We wachten op contact met de eigenaar.
We staan klaar voor de start maar zonder hem kunnen we niet verder.
Nog even geduld.

5 likes

Wachten op Godot!
Het is mogelijk, dat de forumeigenaar inmiddels op iets heel anders zit te broeden. En ik ben bang, dat ik daar niet blij van word.

Uploaden…

Kunnen we gewoon eens ophouden met dat gezwam over waar je allemaal over gefrustreerd bent en gewoon weer over horloges ouwehoeren, alweer een topic met 180+ reacties terwijl er leuke positieve en interessante threads worden gestart die totaal ondersneeuwen door dit geklaag…

16 likes

Nou…nou…nou…zeg!..Ik weet dat het koud is buiten en het al heel vroeg donker is,maarre cheer up man!!:wink:

2 likes

Je kan dit topic ook negeren. Wees blij dat het geklaag hier gebeurt en niet in de andere topics.

3 likes

Amen.

Ik ben overigens blij dat jij het zegt, want jij mag het zeggen gezien je oude garde status.

Moet er toch niet aan denken hoe de reacties zouden zijn wanneer een lid van mei j.l. zijn mening zou geven…

brutale snelle jongens…

3 likes

Op welke facebook groep zitten al die ex HF leden nu eigenlijk?
Voor mijn misschien ook wel tijd om te verkassen.

1 like

6 likes

Ik mis alleen een horloge :smile:

1 like

We schakelen geruisloos over naar “off topic” Ben! :innocent:

2 likes

Als je dat niet weet willen ze je niet. Anders was je wel gevraagd…

4 likes

oef… :sweat_smile:

Mijn horloges zijn waarschijnlijk veel te bescheiden voor dat exclusieve gezelschap :frowning:

1 like

Afhakers
Inhakers
Oude leden
Eendagsvliegen
Haantjes
Meelopers

Who cares?!

Niet iedereen is altijd even actief met de hobby bezig. Punt.

Als je op dit moment iets mist op het forum, moet je er nu zelf wat aan doen! Laat dat niet van anderen afhangen.
Schrijf een review. Maak een fotoshoot. Organiseer een lokale meeting. Geef tips aan nieuwelingen. Vraag om info aan de oude rotten. Deel je kennis.

En als je dat (een poosje) niet wilt/ kunt, dan lees je lekker mee.

Maar vooral have fun en stop met zeiken.

36 likes