Afhakers HF

Negeren is de gemakkelijkste “actie” die je kunt doen …

2 likes

negeren van personen kan alleen in die zin dat je geen pb e.d. van ze kan krijgen dan, als ze reageren in een topic zie je het nog wel degelijk! je krijgt ze dus niet geheel uit zicht…

Ik bedoelde dat je hun reacties niet hoeft te lezen en dat je er zeker niet op hoeft te reageren.

3 likes

@Jur wanneer gaat off-topic weer open? Dan kan deze collectieve zelfbevlekking daarnaar toe.

3 likes

Het Off-gedeelte is toch open, kijk eens in de categorieen.

nee joh, je kunt toch geen topics daar starten en reageren??

1 like

wrong, het off-topic is weer te lezen, maar je kan geen nieuwe berichten plaatsen.

2 likes

De andere mod’s zijn er mee bezig.

9 likes

Frits, jij bent hier één van de stabielere factoren. :thumbsup: Dus blijf lekker jezelf en blijf vooral!

2 likes

Precies! Lekker luchtig!! Goed beschreven!

1 like

Mooi bandje!

Edit: sorry, off-topic…

Jij bent heus ook stabiel hoor Johan…maar gewoon anders! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Thanks Paul! Eindelijk iemand die het erkent!

1 like

Nee maar wel wat geïrriteerd om opeens als “snelle jongen” hier neergezet te worden. Je kunt zo’n topic als deze ook algemeen houden. Ik hoef me hier niet te verantwoorden over hoe frequent ik iets post. Ik ben het foto topic begonnen omdat off-topic dicht ging. Ik heb gelijk aangegeven dat ik dat zou doen zolang ik kon gezien mijn emigratie activiteiten. Momenteel lukt het me dus niet om dat bij te houden. Ide wilde het waarnemen maar is ook verder niets verplicht natuurlijk.

Zoals ik al eerder schreef lees ik dagelijks de topics door en deel hier en daar een like uit. Ik heb even niets te flipperen. Off-topic is nog dicht dus dit is dan even wat het is.

8 likes

Je bent hier helemaal niets verplicht en ik denk dat er weinig mensen het idee zullen hebben gehad dat Frits jou wilde aanvallen Sjoerd. Misschien hoef je daarom ook helemaal niet in de verdediging te schieten…

3 likes

Dat is geen logische conclusie als mijn naam als voorbeeld wordt gebruikt om een bepaalde categorie gebruikers te duiden.

Maar goed. Ik ga er verder ook geen enorme discussie van maken. Frits is vrij om te vinden wat hij vind. Ik ben er niet zo van gecharmeerd. Verder is er niks.

1 like

Ik denk ook dat Frits het niet zo bedoelde en Sjoerd is niet meer zo boos.
Eind goed, al goed !!!
En gewoon allemaal rond blijven hangen op het forum.

:smile::+1:

4 likes

Ben ik blij mee Sjoerd. :thumbsup: (Ik zou trouwens willen dat ze mij een “snelle jongen” noemden, mijn kinderen vinden me gewoon traag…vooral met computerspelletjes! :smile:)

2 likes

2 likes

Als je die zat bent zoek je een nieuw speeltje. Wellicht weer een mooi horloge, dan heb je even meer zin om op het forum te struinen…