Afhakers HF

Ze heeft wel d’r voorkeuren uitgesproken… :wink:

Geef even je bankgegevens etc door aan mijn assistente.

1 like

1 like

Precies!
Er is hier best nog wat interessants te lezen.

Het moddergooien vind ik wat minder maar af en toe
zeer vermakelijk.
Ik weet niet precies wie hiermee begonnen zijn maar
nieuwe leden denken kennelijk dat dat hier bon ton is
en gaan binnen de kortste keren gezellig mee gooien.

Dan ontstaat er een neerwaartse spiraal die moeilijk
te keren is.

Grt.

2 likes

Oude garde:

10 likes

De oude garde is alleen maar oud omdat er nieuwe bijkomen …

1 like

Precies, anders was de oude garde gewoon oud.

Ik ook !!!

:smile::+1:

2 likes

Ik lurk de laatste tijd meer dan een tijdje geleden (aantal maanden). Ik neus wel iedere dag op de site. Druk met werk en andere zaken in het dagelijks leven, plus deelname in diverse andere fora, maken dat echt actief zijn op HF momenteel even op een lager pitje staat. Plus even niet echt op zoek naar een nieuw klokje :wink:

Maar ik blijf HF erg de moeite waard vinden :thumbsup:

3 likes

Beetje het forum en topic van de korte lontjes, gevoelige tenen, vingerwijzen en grote ego’s…

Het forum is wat je er samen van maakt…of je er kort of lang bent, vask of soms…

Met enige verbazing lees ik af en toe hoe er bijvoorbeeld op ‘nieuwkomers’ gereageerd wordt, op zoek naar hun eerste horloge…direct met de grond gelijk gemaakt, agressief verwezen naar een voorstel topic, ga zo maar door…nee, dan voel je je welkom en blijf je hangen…

11 likes

Volgens mij moet er gewoon meer geneukt worden…

22 likes

Dat sowieso. Misschien leuk om daar iets mee te doen in het topic foto’s van horloges en een andere hobby.

3 likes

Hoeveel Seiko’s heb je eigenlijk besteld joh? :astonished:

5 likes

Zoiets ?

14 likes

Hahaha!

1 like

Nou…het is een lading nato straps voor komende zomer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

3 likes

Eens. Soms echter wil een nieuw lid alleen een taxatie en dat is naar mijn mening een “hit and run”.

2 likes

Tuurlijk, maar behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden.Maakt die “hit & run” nou echt uit? Met een open en vriendelijke benadering heb je allicht meer kans dat iemand een blijver wordt, je wellicht zelfs een passie aanwakkert…

Ik kan me ook ‘ergeren’ aan de topics waarin de opa van een vriend van de buurman zijn neefs achternicht haar bridgepartners overbuurman is overleden en er een bak vol Pateks naar boven is gekomen en de vriend van de buurman zijn neefs achternicht haar bridgepartners overbuurman hier vraagt of hetbwat waard is…aan de andere kant, je kunt er ook om lachen en reageren of gewoon niet reageren…maw, zet je er overheen. Devreacties van veel leden hier in dat soort topics zijn vaak schaamtevoller dan de TS…

Alternatief is de benadering van Uhrforum waar je blij mag zijn als je je überhaupt (dat is Duits :wink: ) aan mag melden…

15 likes

DIT!

:clap:

2 likes