Afhakers HF

Het is hier en daar al eerder gezegd en ik denk zelf ook dat met name het “off topic” gedeelte heel snel weer open moet. Vervolgens gratie voor een aantal (wat mij betreft alle) verbannen leden/smaakmakers. En voor mensen met lange tenen, bij aanmelding direct de tip dat ze bepaalde leden kunnen wegfilteren of gewoon kunnen wegblijven bij “gevoelige” topics.

Want eigenlijk denk ik dat het probleem niet zo zeer bij jou ligt Frits! (Hoewel iedereen een slechte dag kan hebben met dit donkere Nederlandse :skull::anger_right::zap:…lote weer.) Het is helaas gewoon echt saaier geworden door bovenstaande zaken. En je hoeft ook ineens geen hele verhalen te gaan schrijven. Jouw bijdragen betekenen net zo veel en zouden een gemis zijn voor het forum.

Ik zeg; lekker blijven, want die veranderingen komen er aan. (Toch? @moderators ) En je vooral ook niets aan trekken van de jonge mannetjes die het nu enthousiast hebben over " komen en gaan", alleen maar omdat ze graag hogerop willen. :wink:

10 likes

Ik kan het niet beter verwoorden…ook geen zin in want ik ben morgen vrij dus biertijd…:smile:

3 likes

Proost! :beers:

1 like

Thank you very mug…:smile:

Ok ik heb even tijd nu voor een reactie na een dag keihard werken. Hoezo niet bedoeld als een persoonlijke aanval? Je noemt mijn naam toch? Dan is het wel degelijk een persoonlijke aanval. Of is er een andere reden dat je mij als voorbeeld noemt? En ja ik ben de fotocompetitie gestart. Wat heb jij ooit gestart? Niks toch behalve nu zuur lopen doen? Ide heeft de competitie overgenomen omdat ik dat in overleg met hem heb gedaan. Vind het nogal min dat je dit nu als voorbeeld gebruikt. Ik ben namelijk helemaal niets verplicht om te doen. Begin jij een keer een leuk initiatief in plaats dat je zo’n diep triest zeik topic begint met je ouwe garde gelul. Get a life… Types zoals jij zijn juist de reden dat mensen afhaken. Beetje leuk doen als je wat in de verkoop hebt maar afgeven als iemand je handel niet wil hebben. Of is deze aanval niet in zijn oorsprong ontstaan omdat ik je slecht uitgelijnde Anko toch maar niet kocht. Ik denk namelijk dat daar je irritatie is begonnen.

Ik heb aan dit forum leuke contacten overgehouden. Ik spreek veel mensen nog dagelijks via whatsapp. Ik heb naar alle tevredenheid horloges gekocht en verkocht. En dan loop jij me hier af te zeiken. Als je wat dwars zit kun je ook een PB sturen. Maar dat doe je niet. Je knalt gewoon mijn naam in een topic. Dat zegt nogal wat over hoe je met mensen denkt om te kunnen gaan.

5 likes

Was het een beetje te warm vandaag of gestoken door een of ander insect ?

@watchagain : Gewoon lekker gezellig blijven :+1:

2 likes

In het geval van het HF, “Henk”.

1 like

Als ik naar mezelf kijk:

Aanwezig vanaf juli 2014. Stormachtig begonnen, veel gekocht, nog meer verkocht. Nu is de hobby in een rustiger vaarwater gekomen door “Rust in de kist” te creëren middels één knaller met een aankomende HFLE en Gshock ernaast. Door andere prioriteiten ook even geen funding voor een volgende aanwinst, daardoor ben ik automatisch toch minder aanwezig denk ik…

6 likes

Ik blijf voorlopig nog even hangen :grinning::thumbsup:

Grt.

13 likes

Ik kan er als vooraanstaand lid van de forumadel wel wat over zeggen, maar dat hebben anderen al beter gedaan…

Groeten,

Tecco

8 likes

man man man…

Als ik had geweten dat het zoveel betekent om hier oud lid te zijn, dan had ik veel eerder een account aangemaakt.

zowaar een statussymbool.

9 likes

Als je in die kist ligt moet je ook een Perlon omdoen.

1 like

Too soon? :upside_down:

2 likes

Precies en wat bij mij ook speelt: ik zit op meerdere fora. Meer posten en actiever deelnemen lukt simpelweg niet. Of het moet zijn dat iemand mijn salaris wil gaan betalen. Neem ik ontslag en ben ik 40u per week aanwezig op HF :stuck_out_tongue:

1 like

slijmjurk…

:grinning:

2 likes

Ah kijk. Nu wordt het interessant!

2 likes

Ik durf toch wel te stellen dat ik de meest grote online zeikers hier op HF tegengekomen ben.
Als er mensen afhaken, dan zou het daar om zijn.

Ik kwam hier omdat er regelmatig interessante mensen wat moois posten of wat interessant melden.
Die mensen zijn nu grotendeels weg. Waarom ? Kop boven het maaiveld.

Wat overblijft is dit.
Voor de mensen die zich aangesproken voelen.
Dit is wat je wil. En dit is het HF wat je zelf creëert.
Vind je het niet meer gezellig? Kijk dan eens goed in de spiegel.

6 likes

En kijk anders een keer in de ogen van uw opticien??

Verkapte reclame… mag dat hier? :joy::joy:

Yup ik ook… :laughing:

2 likes

Weet niet of je vriendin HF’ers op bezoek wil krijgen… ?
:wink: