Afhakers HF

Ik denk de leden die zich te goed voelen om te reageren op dit soort topics.

Edit: oh fuk, doe ik het toch.

2 likes

Goh… ik heb net mij 300ste like gegeven…lief ben ik he?:innocent:

4 likes

1

wow ik zit een paar maandjes op HF en zit al bijna aan de 1000 :joy:

1 like

Pas 6 maanden hier dus als forumlid nog geen poot om op te staan en ik beschik ook alleen maar over GVB (GezondBoerenVerstand). Zou echter wel een duit in het zakje willen doen door te stellen dat het vooral voor de ‘oude’ garde verklaarbaar is dat het gevoelsmatig minder leuk zou kunnen worden.
Andere oude gardisten haken af, forumregels veranderen die niet altijd even geweldig uitwerken, meer winstpakkers dan horlogefreaks melden zich aan, kaf en koren laten zich lastig scheiden, ‘vroeguhh’ was alles ‘bettahr’. Het duurt nu eenmaal lang voordat de jonge garde zich gemiddeld oud kan noemen en zich kan meten/mengen met de gevestigde orde. Het is net het echte leven, alles wordt anders. We kunnen alleen maar hopen dat de mix die in de jaren is ontstaan op dit forum zich zelf in stand kan houden en dat de oude garde zich door de donkere dagen voor Kerst weet heen te slaan.
Want juist die mix, niet alleen van leden maar ook van ‘klokkies’, oud en jong, duur en goedkoop, modern en vintage, kennis en nitwits, die maakt het hier zo leuk. :thumbsup:

14 likes

Ik wil hoegenaamd en sowieso niet aan je gekoppeld worden :joy:

4 likes

Malus is met jooohaaan…Malus is met…enz enz enz…:smile:

Tis soms net een schoolplein hier…

4 likes

@Cal219. Goed verwoord. Scheelt mij weer typen :wink:.
Ben trouwens benieuwd wanneer iemand tot “oude garde” bestempeld wordt.
Ik vind het iig een vermakelijk forum.
@watchagain: zou leuk zijn als je blijft.
Fijne avond. Lees morgen de volgende 80 reacties wel.
Gr.wander

2 likes

Hij blijft ook gewoon ,hij weet het alleen zelf nog niet…

3 likes

Door het verscheiden van diverse long-term leden ben ik langzamerhand oud gediende geworden.:joy:

4 likes

Sowieso oud…:innocent:

4 likes

En wijs

3 likes

Pardon?

1 like

Soort van Stockholmsyndroom

Ben sinds 5,5 jaar aanwezig als lid op HF. Ik lees vrijwel alles, post soms een foto en geef hier en daar wat likes.

Verder ben ik dit jaar een beetje actief geweest in het verkoopgedeelte, 3 x als verkoper en 1 x als koper.

Ik blijf het rustig volgen allemaal, vind het een vermakelijk en informatief forum. Mensen komen, mensen gaan.

Quote van de dag:
“The only thing constant is change” :wink:

8 likes

Ik miste laatste tijd ook de meningen en ervaringen van een aantal leden. Het lijkt alsof ze allemaal zwijgplicht hebben genomen na het bannen van een gewaardeerde lid.

2 likes

Welk lid?
Ken er maar een die zich zelf een ban heeft gegeven.
M, kom er maar in :grinning:

1 like

Net nu ik hem te koop wilde aanbieden :sob:

3 likes

Klokholmsyndroom :smile:

9 likes

6 likes