Afhakers HF

Als newbe krijg ik een beetje dit gevoel erbij.

8 likes

Had ik jou om een reactie gevraagd?

Maar Ok… aangezien je in een sociale leercurve zit, wil ik je bedanken en complimenteren met het initiatief om zo vrij te zijn mij te beantwoorden!

Maar je hebt gewoon gelijk hoor ouwe horloge-hosselaar!! :ok_hand:t3:

4 likes

Nu al, kan je nagaan. :wink:

3 likes

:relieved: Helemaal warm van binnen, waarschijnlijk door die goulash die ik zojuist naar binnen heb lopen schuiven maar dat terzijde.

Maar nog steeds geen flauw idee wie die Kasper is.

Google zegt me iets met voetbal, ja dan ben je helaas aan het verkeerde adres. Maar goed ik zal het maar als compliment zien he :sunglasses:

Zit hier sinds '11, maar nu veel actiever dan vroeger. Voor de rest sluit ik me aan bij “mensen komen, mensen gaan”. Van zodra ik n huis moet gaan kopen gaan horloges bij mij ook ongetwijfeld op n lager pitje. Menselijke levens evolueren nu éénmaal hard. Denk maar eens waar je zelf 10j geleden was in vergelijking met nu… ik zat alvast in een volledig andere wereld.

Belg :sweat_smile: :wink:

1 like

Blaas dan eerst ook goed op die lepel… gulzige Gerrit!

2 likes

Mmmm… ik weet niet op welk gevoel je precies doelt… ik vind die 2 hilarisch.

Ik hoop niet dat je @sprinter verwart met 2 ouwe zeikerds, want ik kan je verzekeren dat de man nog bruist van het leven!

3 likes

Kap nou met die hokjes :joy::joy: ouderwetse knar!

2 likes

Sluit ik me volledig bij aan… en de meeste vriendinnen/vrouwen van ons ook…

“Wanneer komt DonGio weer schat???”

2 likes

Hahaha als je me kent dan weet ook jij straks dat je dit vooral niet te zwaar moet tillen. Het is al laat en de man moet naar bed, dus kraamt hij wat uit zonder na te denken :wink: In het bedrijfsleven werkt het helaas ook zo … oude helden moeten het veld ruimen voor de nieuwe helden :wink:

Inmiddels ben ik ook al onttroond als monsterkoning door @gratje … het leven op HF is zo zwaar :wink: #SMASH

5 likes

Maar…wat voor weer word het morgen?

1 like

:hand_splayed: Hier ook een groot liefhebber van dat duo haha, dacht precies hetzelfde

2 likes

Sorry, kon het ff niet laten. :innocent:

2 likes

Ik heb er nog geen moeite mee. Wel is het herkenbaar dat als je even een klok hebt die je errug leuk vindt, er minder geflipper is, en wellicht daardoor ook minder interactie op/met het forum.

Daarnaast als er andere zaken prioriteit hebben (in mijn geval: nieuw huis en zo) dan is de activiteit wel wat minder. Dat wil niet zeggen dat je niet betrokken bent. Maar ja, ook december… sinterklaas, bedrijfsuitjes, eindejaarsdrukte, speelt allemaal mee en lijkt soms op afhaken van het forum.

Komt allemaal goed, zo gaat het nu eenmaal op fora. 't Is net als met de seizoenen, op en af.

2 likes

Jaja, welterusten. :wink:

1 like

So be it. :wink:

1 like

Ik gebruik soms ook gewoon de NA posts van anderen om mijn eigen drang om horloges te kopen te verzadigen.
Althans dat is het idee, praktijk werkt helaas soms iets anders :sweat_smile:

3 likes

Wie zijn hier eigenlijk de ‘‘elite’’?

2 likes

Leden die zichzelf elite noemen alvast niet :stuck_out_tongue:

1 like