Vind je het dan belangrijk om mee te tellen? Je ziet hier alles langskomen in de range van 10 euro tot vele duizenden. Ik geniet net zo veel van een ‘gewone’ Seiko tot de meer exclusieve merken. Post wat jij leuk vind, niet wat je denkt dat anderen leuk zullen vinden!
Is voor een ieder verschillend…
Alles draait om timing:grin:
Ik vind het ook minder gezellig hier en het heeft wel even gespeeld om HF te verlaten. Onnodig verwijderen van leden, geruzie en geban allemaal. Achter de schermen en Facebook nog heel actief. Dagelijks spreek ik veel horlogevrienden via WhatsApp en Facebook. Eigenlijk is 2016 voor mij een top jaar qua horloges, maar ik voel minder connectie met veel van de nieuwe leden. Ook horlogemarkt begint een soort MP te worden. Voor de rest net als @malus65 een like hier en daar etc. Ik voel wel wat @watchagain zegt, maar ik vraag me af hoe we het hier wel weer leuk krijgen. @marnixmoed is goed bezig! Toch SuperC terug Nieuwe mods, nieuwe topics en en en en … ik weet het ook niet.
Trouwens … we hebben een nieuwe flipper koning. Onze absolute nummer 1 is @anon50762135EV Zie je nou … ik let nog wel op
Voorlopig zeg ik fijne avond HF
…
Ja. Zelfs als ze nergens over gaan!
Hier ook beetje zelfde situatie als bij @Sprinter. Dacht aanvankelijk dat ik in een periode van oninteressante topics was beland… Maar komt vast wel goed, straks is het 2017, komt BaselWorld er weer aan met nieuwe modelletjes, Autavia2017 ligt dan bij de AD, spaarpotje zit tegen die tijd weer vol, ja het komt vast goed!
Zoals je ziet reageer ik vlot. Van mij ben je nog lang niet af Maar het zal qua reageren wel even minder zijn. Het is niet anders.
Toch fijn dat jij als “oudgediende” de moeite neemt om nu niet alleen te liken, maar ook inhoudelijk te reageren @Sprinter!
En fijn dat je mijn naam niet koppelt aan al die andere etters zoals bijvoorbeeld een @anon50762135EV, @Jeffreyh1984 of een @malus65!!
Ik houd niet van “elite”
Zouden de (oude en nieuwe) mods het sleuteltje van OT al gevonden hebben? Er lijkt mij toch wel behoefte aan zo te zien en te lezen
Ik hou meer van nieuwgedienden zoals @Dpvh. Onze eigen HF Kasper Dolberg. Dat wordt de nieuwe @EricPP of @superC. Let maar op.
Helemaal mee eens, maar dit is niet iedereen gegeven.
Een liefhebber van een voertuig/horloge kan van de vormgeving genieten zonder de achtergrond te weten.
En genieten dan van mensen die dat wel kunnen uitleggen.
Het is er in het algemene deel niet bepaald overzichtelijker op geworden door het sluiten van het OT deel. Redelijk veel nu wat IMHO vervuiling is. Dat doet mijn enthousiasme tot lezen en posten afnemen. Sla soms dagen over. Dat is ongekend . Vraag niet om medelijden, maar bemerk het wel.
Ik hou van iedereen! Van de elite evenveel als van het plebs!!
️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️
Ah that hurts
Als iemand nou @EricPP van die Rolex af had gehouden dan waren we niet in zo’n crisis situatie beland en kocht hij wekelijks een ander horloge. Die man kan zo mooi vertellen. Eric ouwe leermeester HELLUP namens alle leden
Ja, maar zijn ook ettertjes bij gekomen, dus het is niet allemaal goed.
Mis Eric en zijn reviews.