Przeprosiny
Kan, heb je gelijk in, maar gaat dan om de totale omgeving.
Dit topic even geevalueerd onder het genot van een kopje verse muntthee, verrassend om te zien dat er in al die jaren niets veranderd is. Je hebt leuke members, neuzels, wilde honden, ratten, likkers etc. etc. Dus, doorgaan maar.
Ik post momenteel ook niet meer zo fanatiek, een fotootje hier, een like-je daar, dan heb ik het wel gehad. Maar het komt en gaat bij mij. En niets moet, als je er al dan niet tijdelijk, klaar mee bent, so what?
Oh ja, en er zijn vlaggers. Moeten we het daar nog over hebben?
Namen willen we.
Het schijnt dat je selectief personen kunt blokkeren… wellicht schept dat wat meer rust op je scherm @watchagain?
Gewoon blijven joh!
Van de grootste etters kun je vaak geen last meer hebben, zitten om de haverklap toch op de “naughty spot”!
En de snelle jongens zijn vaak sneller dan hun schaduw… weten vaak van voor niet, dat ze ook van achter leven
Conclusie; lekker blijven joh! Ow… dat had ik al gezegd hè?
Hahaha!! Hou op hoor. Ik heb maar 1 onderbroek bij me!
Begin met Johan…dat geeft zoveel meer rust…man! zoveel rust,ze noemen me nou al die rustige zen vent…allemaal door Johan…
D’r schieten me nu zo veel teksten door mijn hoofd waarmee ik vanuit alle hoeken kan komen… maar ik doe het niet! Ik wil dit draadje, met een uiterst serieus onderwerp, niet gaan vervuilen met flauwe grappen…
“Nou OK eentje dan”… “nee nee!! Niet doen!!”
Mannen drinken geen thee…die kauwen op koffiebonen.
Luguber en kannibalistische man ben je toch?!
Maar wel een échte
Ik lees hier zeer actief mee maar reageer zelden, mede doordat ik het gevoel krijg dat alles onder de 2000€ niet mee telt en altijd maar als horloge voor erbij gezien word. Vind het dan wel leuk om restauratie topics te volgen en topics over de techniek.
Er zitten er hier alleen een paar die echt te serieus bezig zijn met de hobby(in mijn mening!;)) en mensen die “mindere” horloges hebben niet kunnen waarderen.
Nou ik kan nog steeds wel genieten van entrees zoals die van @Btruijens! Dit forum is niet alleen voor horlogefans machtig interessant, maar zeker ook uit sociologisch perspectief!
Ik hou wel van deze wending, lijkt wel off-topic.
Ik kan nie wachtuh…
Of je neemt een keer de moeite om zelf eens een diepgaand artikel te schrijven, dat kost inderdaad wat moeite maar daarmee maak je het forum leuker en misschien breng je anderen op ideeën om zelf ook iets te schrijven…
En dat dan @theelepel reageert vind ik GOUD!!
Geniaal! Jory… jij hebt mijn avond gemaakt Thanks!!