Afhakers HF

Niet als de andere de afschrijving al gedaan hebben.Toch op m’n vorige “Guzzi” , waar ik twaalf jaar mee gedaan heb, zo’n negentien jaar geleden maar weinig op afgeschreven.

.
.
Elf.

Snap ik :wink:

haha, wellicht als het zichtvermogen minder wordt dat er dan al wat minder roulatie om de pols zal plaatsvinden, ik hou jullie op de hoogte :sunglasses:

dan staat meteen de forum opticien op de stoep :older_man:

3 likes

Zekers. Maar @watchagain, je laat je toch niet van de bank duwen door zo’n stelletje snotapen?

5 likes

Het sluiten van het offtopic gedeelte werkt hierin niet mee. Vroegah kon je nog lekker kletsen over alle onderwerpen die ons allen bezig hield. Zo veel heb ik nou ook niet over alleen horloges te lullen.

Nu de winter eraan komt wil ik mijn motor 15% lichter maken voor meer offroad te kunnen gaan. Moet ik op een ander forum voor zijn :neutral_face:

4 likes

als mijn gehoor tegen die tijd nog goed is kan ik hem van twee straten komen horen aantuffen met die trekker.

2 likes

Is toch maar normaal dat sommige leden op een bepaald moment wat minder (kunnen) posten.
Hier hetzelfde, soms zeeën van tijd om topics te volgen, maar op andere momenten zijn er prioriteiten die elders liggen, en dan wordt er wat minder gelezen en gepost…

3 likes

ja tegen die tijd post je gewoon elke dag dezelfde klok en zit de rest hier : Goh @anon50762135EV weer al een NA , gewoon leuk meespelen. Beter voor je gemoedsrust etc. :innocent:

2 likes

We zitten rustig in de lounge

1 like

Mmm, ik denk er over, maar zou het wel jammer vinden.:confused:

pak ze, Louise!

1 like

Gewoon lekker blijven en je ding doen. En die snelle jongens, ach…

2 likes

Het is goed om een forum, en de hobby waarvoor dit forum in het leven geroepen is, niet te serieus te nemen. Een hobby leidt al snel tot fanatisme, wat ongezonde bijverschijnselen heeft. Eigenlijk zou het niet moeten uitmaken wie erbij komt en wie niet.

Wie?

1 like

Bejaardensoos.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Toch ook een beetje raar… afhaken omdat er meer afhaken!?

1 like

Gatverdamme Ide…ik was net met mijn broodje prosciutto bezig!..je wordt bedankt…ook namens de schoonmaakploeg!

4 likes