Afscheid avenger (blijft verrassend binnen het forum)

Van de week na slecht nieuws over de reparatieprijs mijn avenger chrono op MP geplaatst (incl de geschatte reparatie). Binnen 15 min verkocht aan iemand die de volgende dag vanuit Hoorn, naar Breda reed om hem op te halen voor hij daarna naar zijn werk in Heerenveen moest rijden! Ik dacht al, dat is een fanatiekeling!
Om half 7 in de ochtend in Breda een gezellig gesprek gehad over mijn aanstaande zoektocht naar een tudor submariner ter vervanging van de avenger. En al vroeg in het gesprek bleek dat het een mede forumlid was!
Erg leuk dat hij binnen het forum blijft!

Ps tips over een tudor sub worden op prijs gesteld!

3 likes

Nice, karmapunten. Was iedereen op MP maar zo eerlijk. Hopelijk heeft de koper er een mooi project aan & ben jij weer een stuk dichter bij de Tudor.

Reparatie laten schatten bij house of Pertijs dus ik zat waarschijnlijk aan de veilige kant😀
Is altijd mooi om een deal te kunnen doen waar je beiden beter van wordt. Hoop dat het een mooi project wordt. Zelfde avond zou hij al uit elkaar gaan en de kast ligt als het goed is al bij Wesselink en wreker waar de koper vroeger heeft gewerkt. Heb er dus alle vertrouwen in dat hij weer in ere hersteld wordt!

1 like

Leuk om te lezen! Beetje positieve info op de zondag :smile: