Afscheid van een topper

dmc Schreef:

Ik ben wel heel benieuwd water in de
pijplijn zit!!

Hier ook, tipje van de sluier? :smiley:

Mijn beste,

De koestering van de herinnering, is de troost van het verlies!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hoi wat een indrukwekkende collectie. Ik ben persoonlijk geen breitling man maar de super ocean vind ik heel mooi nee omega Mark II en de cosmic 2000 eveneens. Heel erf
G leuk om zo via jou met hele andere klokken in aanraking te komen. Ik ben heel blij met de IWC. En in de pijplijn… Die arriveert als t goed is woe.

Heel gave klok. Mijn lievelingsmerk. JLC de Amvox I titanium ref 190 T 440. In absolute mint conditie. Van eerste eigenaar. Ik kom natuurlijk met foto’s. Voelt als wel de goede keuze. Stoer maar ook heel chique en onderkoeld. En een geluid dat er in zit. Dat is nog mooier dan dat vd diving alarm. …nu de auto nog die rij hoort… Een Aston Martin dus :slight_smile:

Dat wordt sparen

JLC 190T440 in mint staat. Woe komt ie… Foto’s voelen zsm

Jaegersk Schreef:

JLC 190T440 in mint staat. Woe komt ie… Foto’s
voelen zsm

Prachtig, ben erg benieuwd (tu)

Ik begrijp je gevoel helemaal heb het ook gehad had een prachtig horloge vond hem erg mooi,maar er was toch een gevoel dat mij niet beviel.
Voor een ander misschien vreemd maar heb dat bij meerdere horloges gehad ,heb nu een seiko velatura en dat is kwa gevoel en wat ik er van vind perfect.
Het gaat toch om het gevoel wat je erbij hebt ,dus een goede keuze dat je hem verkocht hebt,anders blijf je dat houden.
Pracht horloge overigens die aquatimer.
Groet Jan.