Dan wacht ik nog even tot vrijdag
Tot vrijdag dan
Dat was een duur plintje dan. Zo’n beschadiging op een zwart horloge zal niet helpen bij de verkoop. Zeker niet bij een Meistersinger. Ik voel je. Ik heb er 4 of 5 verkocht en dat vroeg veel geduld. Heel veel geduld.
Het is erg minuscuul maar dat zal inderdaad ook meespelen.
Gelukkig heb ik dat
Ik kan me als beginnend forumlid het Meistersinger-topic afstruinend nog herinneren dat er ene @schoen was die maar moeilijk van zijn Meistersingers af kon komen
Dat heeft me overigens niet weerhouden er meerdere geprobeerd te hebben.
Oris hoef je geen list voor neer te leggen. Ik had hem via een grijze dealer, voor 75% van de list prijs. Na twee jaar veel gedragen verkocht met 500 afschrijving. Maar heb er van genoten toen ik hem had.
Krijg bijna zin om weer een 65 te scoren. Blijven echt fantastische horloges!
Ik ben ook niet zo heel bang voor afschrijving, heb ze gekocht bij een AD voor 65% van list.
Ik zeg: doen!
Kan ik niet ontkennen, zijn op de een of andere manier sympathie opwekkende horloges en dragen heel comfortabel.
Voor een Depth Gauge? Die leveren echt wel ietsje meer op
Zeker. 1250€ in goed staat moet gemakkelijk lukken
Dat is wel erg veel, dan verdient de AD ( nagenoeg ) niks meer. ( of het moet een model zijn waar hij vanaf wilde … )
Oris outlet maar dan bij een AD. En die ‘mag’ van Oris lager gaan dan gebruikelijk zo werd mij verteld.
Dus ja, je kan dan stellen dat ie er vanaf wil! Vind ik niet zo erg eerlijk gezegd!
En ik heb nog wat extra gepingeld.
Vind het wel raar overigens, want bij andere AD’s en online vragen ze nog gewoon list en zelfs op C24 staat ze gebruikt voor meer dan de ‘outlet’ prijs.
Enfin, Oris blij, AD blij en ik blij!
Leuk topic.
Ik sluit mij aan bij wat ik eerder al las: Grand Seiko. Prachtig merk, geweldige horloges, schitterende ontwerpen; maar ik ga ze nooit meer nieuw kopen. Twee keer dik op moeten afschrijven.
Zelfs na een mooie korting bij een AD schrijf je daarna hetzelfde percentage minimaal ook af.
Ik kreeg dat zelfs letterlijk ook meegedeeld door een AD als waarschuwing. Op zich wel eerlijk en netjes vond ik.
Maar eerlijk is eerlijk, op de 2 Breitlings en 2 Omega’s die ik nieuw heb aangeschaft en weer verkocht is hetzelfde fenomeen van toepassing…
Ik denk dat alleen op Rollie dat niet van toepassing is. Nog niet, want ik houd ze in de gaten en zie dat de prijzen aan het dalen zijn.
Wow, hoe kan dat nu ?
I blame beer
Ik heb ooit, een jaar of 18 geleden een GST Chrono 41mm gekocht voor 3.250 en die worden nu ook aangeboden voor ongeveer hetzelfde geld, en de mijne is ook heel netjes… Maar ik snap vraagprijzen en betaalde prijzen kunnen best verschillen… Maar ik doe hem toch niet weg dus het maakt niet uit.
Niet wegdoen dan
Is heel mooi moet er bij mij ook nog komen
Ik doe 'm ook niet weg.