Afschrijfkanonnen, welke heeft jou het meest gekost?

Positief blijven! Het glas is half leeg

25 likes

Alles wat je bij een Bijenkorf, Outlet of in een willekeurig winkelcentrum kunt kopen. Merken als Tissot, Longines, Hamilton, Maurice Lacroix etc. Misschien zelfs Tag Heuer en Breitling ook nog.

Begrijp me niet verkeerd; ik vind het mooie merken en koop ze met alle liefde, maar bij voorkeur met 30% korting. Als ik het horloge héél graag wil ook nog wel met 15%, maar dan weet je dat je minimaal nog 15-25% afschrijft als je besluit ze weg te doen.

Zelf dacht ik ook wel verlies gemaakt te hebben, maar nu ik er goed over nadenk lijkt dat mee te vallen. Een keer €100-150 op een Omega Seamaster Pro zonder papieren en toen ik geld nodig had (was 19 en ging op kamers). Het aantal kopers dat geinteresseerd is in horloges zonder papieren is een fractie van die een full-set zoeken, dus dat doe ik ook niet meer.

Dat horloge kost nu overigens ruim 3x zoveel dus mijn pijn zit vooral in de misgelopen ‘winst’.

7 likes

Ebel liefhebbers zijn bijzondere mensen…

8 likes

De nieuwere modellen zijn hartstikke mooi. Ook qua afwerking. Wel vind ik dat ze voor Quartz aardige prijzen hanteren.

1 like

Percentages kan ik mis hebben, maar neemt niet weg dat het wel pijn deed bij verkoop.

1 like

JLC Polaris automatic.
Note to me: Volgende keer gewoon bij een GD kopen.

14 likes

Maar wel nog steeds een goed verhaal, dat is ook wat waard.

4 likes

25 likes

Mijn grootste afschrijver was, vreemd genoeg, deze.

16 likes

Sla017

2 likes

Volgens mij kan ik mijn gebruikersnaam-subschrift beter alvast aanpassen naar ‘afschrijfkanon’ ;).

5 likes

:rofl:

Het is wel een prachtig horloge.

1 like

Mijn Memosail Regatta Timer.
Nieuwprijs toen ca. €1.200,-

Kwijtgeraakt …
:sob:

2 likes

Ik heb er nog steeds 2…

Zijn super comfortabele horloges !!
Maar waardevast is niet een woord waarmee ik ze zou omschrijven nee

13 likes

Stuk maken/kwijt raken/weggeven telt niet echt als afschrijving toch?

Weet niet tot in hoeverre De Belastingdienst daarmee akkoord gaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doe ff foto dan, ik kan niet ruiken welke dit is😙

2 likes

@ray1981, kassa 3!

3 likes

Verpatst. Vond de lume te groen uiteindelijk :clown_face:

9 likes

Ja.

Nee. Heb m 2 jaar gehad en was t nooit 100%.

2 likes

FTFY

1 like