Was mijn enige input, nog nooit wat verkocht
Op deze Cartier, gelukkig nog gekocht voor de oude list prijs en daarom maar 12% afschrijving in nog geen 3 maanden…
Kan ze beide wel smaken
Ja waar moet ik beginnen? De VC zeker?
Alle horloges, zelfs de Rolexen, maar daar ik (nog niet) horloges verkoop of heb verkocht nergens last van. Weet wel, zodra ik een AD met een horloge uitloop ik gewoon 30% kwijt ben maar wel een mooi horloge rijker . Wat ze echt gaan afschrijven mogen de kids uitzoeken als ik mijn oogjes sluit. Maar ja, wat schrijf je af op een auto die je nieuw koopt. Zodra je de showroom uitrijdt ben je theoretish gezien al een stuk armer!
Voorlopig alleen nog maar horloges gekocht. Nog geen behoefte aan verkopen. Heb nu negen horloges, maar draag er maar zes momenteel. Deze wissel ik lekker af. De overige drie hebben uitsluitend emotionele waarde. Afschrijven op horloges hoort er bij verkoop gewoon bij m.u.z van een select aantal merken. Deze laatste selecte groep bezit ik toch niet
Ach, als die ze verkopen hebben ze alle inkomsten belastingvrij.
Niets te klagen dus.
, daar is over nagedacht
Denk dat jij het er het minste ooit in een jaar vanaf heb afgeschreven.
Ach die doen hetzelfde als alle andere horloges, geven gewoon de tijd aan. Lekker genieten van die 6 horloges, uiteindelijk is een Rolex ook maar een horloge
Ik heb een stuk of 6/7 GS’en gehad, dat zijn de winnaars.
Oh, een Rose Speedy doet ook pijn.
Je heb gelijk, het blauwe gedeelte is voor mij waar ik m’n parels vandaan haal.
Benchmade en Spyderco…
Onlangs voor het eerst een horloge verkocht. Een Jorg Hysek Kilada aan een goede vriend. Dat was niet vanwege de winstcijfers ;-). Een deftige 1.800,- op afgeschreven. Maar wel 13 jaar plezier van gehad. Dus ja, een hobby kost soms geld, maar afgeschreven met plezier!
Jij hebt een nieuwe speedmaster met 30% korting kunnen kopen?
Yeps, zelfs nog geleverd in afgelopen december mét de nieuwe clasp. Geit en Gassan kunnen wat mij betreft de pot op.
Wel een tof horloge
Nice. Zou ik hem zelf ook wel voor halen.
Dit is precies het soort horloge waar mijn moeder aan denkt bij het horen van “Rolex”