Afschrijfkanonnen, welke heeft jou het meest gekost?

zo gek is dat toch niet?

2 likes

Nee was ik blij mee geweest.

1 like

Tientjeswerk qua verlies, dus niets noemenswaardig. Eigenlijk voornamelijk winst geboekt met de verkoop, de hobby heeft zichzelf qua kosten aardig gedekt tot nu toe. Het meeste verlies was op een Casio Oceanus OC-502 die na een opknapbeurt alsnog de geest gaf. Gok een Eurotje of 40 bij in geschoten, geen ramp dus.

2 likes

Droeg hem niet en had wat anders op het oog

1 like

Ik heb ook zo’n vaste juwelier waar ik nu al een paar jaar kom. Altijd goede service en mooie korting op de retail prijzen. Zo relatie is echt de moeite waard en uit zijn waarde ook gewoon in keiharde euro’s die je lekker in je zak kan houden.

3 likes

Nee, niet echt. Maar de vraag was welke mij het meeste heeft gekost en omdat het mijn eerste verkoop was komt die voor die eer in aanmerking…

1 like

Ik dacht dat vintage zeepsop-dials van Rolex juist verzamel-waardig waren wegens zeldzaam?

Maar goed, ik liet een GS van een tafel knikkeren, en het was verzekeringswerk. Inboedel, nota bene. Waterschade werd niet gedekt?

Hoe dan ook heb ik Hamilton en Grand Seiko als hoofd-boosdoeners. En een Farer. Godsammekrake, die laatste deed pijn.

3 likes

Wauw, dat is nice. :ok_hand:

Deze po titanium. Gekocht 5.5k, jaar later wegens teveel overlap voor 4.25k weer weg. Denk er nog wel eens aan in weemoed
afbeelding

5 likes

Mijn Batman als ik die nu verkoop schrijf ik er een duizendje of 7 op af denk ik zomaar.

10 likes

Ik zou niet weten welk van mijn horloge een afschrijkanon is, houdt mij totaal niet bezig. (Ik beweer niet dat dat verstandig is van mij :grinning:.)

3 likes

Ik mag hier niet verkopen :man_shrugging:t3:

2 likes

Twee horloges die postnl ingepikt heeft. 350 euro weg

2 likes

Staat een FC voor +25% in het blauwe gedeelte :man_shrugging:t2:

2 likes

Ik geloof best dat ze zeldzaam zijn. Ken weinig mensen die zo dom zijn😂

2 likes

Damn
afbeelding

3 likes

Wat een schitterend retro stijl horloge!

1 like

Aan de straatstenen niet kwijt te raken destijds. Inmiddels gaan ze voor 60% meer dan waar ik hem voor weggedaan heb

21 likes

Wow

1 like

Waarom moet zo’n beauty eigenlijk weg? :heart:

1 like