Afschrijfkanonnen, welke heeft jou het meest gekost?

Voor max 50% van list misschien ja :sweat_smile:

2 likes

Ja, inmiddels wel inderdaad. Niet te lang geleden was een Aquis op staal nog 1600 list.

1 like

Kut, de afschrijvingspolitie is gearriveerd

11 likes

Waarom verkoop je dan in hemelsnaam?

1 like

Verlies is ook geen afschrijving

1 like

Was al eens eerder gebeurd. Het gekke is dat paketten helemaal naar andere europese landen tot nu toe altijd goed gingen.

1 like

Ik moet zeggen dan ik overgestapt ben op DHL en dat bevalt me een stuk beter! Makkelijker informatie opvragen waar het pakket is etc.

2 likes

Weggegeven?

1 like

En hij neemt z’n taak flink serieus

5 likes

Hobby’s kosten geld. Wat geeft een hengelaar wel niet uit aan spullen? Campers. Sportauto’s. Zeiljachten… Vliegbrevetten en mislukte investeringen. Verdampte beurzen. Alles is betrekkelijk. Het gaat er om of je geniet of alleen maar iets moet bezitten om… Ja waarom eigenlijk?

14 likes

Horloges (flipperen) is niet echt een hobby natuurlijk. Het is hartstikke inactief en oppervlakkig consumerend. Je maakt niks, je leert maar mondjesmaat iets en het bestaat voor 99% uit door HF scrollen, povere foto’s van je horloge maken met je telefoon, af en toe een bandje verwisselen en PostNL pakketjes uitpakken. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Liefhebberij is een beter woord.

15 likes

Van dopamine high naar dopamine high.

6 likes

Nog steeds veel te duur…. Die moet je kopen met 25% korting en dan gaat er nog een keer 20/30%. Vanaf zodra je de winkel uit loopt… :rofl:

1 like

:rofl:

Ik ben een keer een Seiko 5 fiffer kwijtgeraakt dus die heb ik vervangen en verder gestuurd. De vervanger niet eens zelf in mijn handen gehad dus denk dat dat wel een grote afschrijver is.

Verder ooit eens een FC gelocht voor 450 ofzo en voor minder dan de helft weer verkocht

3 likes

Nee nee, ik heb ze nog gewoon

1 like

Idd, liep net naar mijn auto en dacht nog iets over afschrijven etc…Op horloges valt het dan nog wel mee…:smirk:

3 likes

Hoe kan jij dat nou beoordelen? Je bent hier net 1,5 jaar. Er zijn genoeg die geprobeerd hebben afscheid te nemen van het forum en de hobby. Maar die komen uiteindelijk allemaal terug omdat ze de hobby zo missen. Of omdat ze geen ruggengraat hebben, dat zou ook kunnen.

29 likes

Is RLC ooit nog terug gekomen?

1 like

Zeer leerzaam topic

2 likes