Proficiat, prachtig horloge om de madness mee te starten
Gefeliciteerd! En ook met je gave aanwinst!
Dus als ik het goed begrijp mogen wij onszelf allemaal op een nieuw horloge trakteren omdat jij afgestudeerd bent.
Goed plan! En gefeliciteerd!
Gefeliciteerd en veel plezier met je aanwinst!
Gefeliciteerd!
God man nee, wat een hel was dat. Ik heb alles bij elkaar 10 jaar gestudeerd…wel 3 titels verzameld dus die collectie is compleet.
De vrijheid (ook financieel) die ik nu ervaar en het gebrek aan examens is vele malen fijner dan tijdens mijn studietijd…
Van harte gefeliciteerd! Het is een weloverwogen keuze geweest😉 ik denk dat je een goede keuze gemaakt hebt!
Welkom en gefeliciteerd met je studie en mooie horloge.
Mooi ding man. Toen ik afstudeerde aan de modeacademie was ik helaas blut en heb er dan ook geen herinnering van.
Gefeliciteerd, prachtig horloge!
Gefeliciteerd jongen, bedenk me dat ik mijzelf nog even moet trakteren.
Prachtig horloge. Veel plezier en succes met je diploma, je horloge, en de nieuwe start die je gaat maken.
Ik snap eerdere reacties wel. Sommige mensen zullen nooit meer zo veel vrijheid ervaren als tijdens de studietijd. Maar iedereen is anders. En iedereen kiest zijn eigen pad. Niet iedereen zit 5 jaar na afstuderen aan de 3 kids, 5 ton hypotheek, 20k studieschuld, 60 uur per week werken en mantelzorg voor hun ouders.
Geniet van je nieuwe aanwinst en natuurlijk gefeliciteerd met het behalen van je diploma!
Ik hoop komende zomer te mogen volgen
Even het rijtje afmaken:
2 auto’s, een hond en een handjevol maîtresses.
Zat hier ook al gelijk aan te denken toen ik je lijstje zag! Geniet ervan.
En ook van je diploma natuurlijk!
Wauw mooie aanwinst en wederom welkom !
En gefeliciteerd met je diploma!
Hahahaha #extreemspecifiekewoordgrappen