Afstuderen = jezelf trakteren

Overigens, gefeliciteerd!! Afstuderen viel mij niet mee (111 maanden en drie titels aan vier universiteiten) maar zowel de periode voor als na hebben hun voordelen :wink:
Ik zou zeggen, ga even een goed paar weken chillen!

1 like

Haha ja. Vond 'm zelf ook best spitsvondig. Misschien niet genoeg om woordkoning van de maand mee te worden, maar toch

2 likes

Gefeliciteerd man. Mooi aandenken een mooie start van je carriĆØre!

1 like

hahahahaha!

1 like

Welkom en gefeliciteerd!

1 like

Haha, in een kroeg is het niet goed te verstaan als je vraagt aan een meisje, masturbeer je? Zij: wat zeg je? Wat studeer je?
Hahaha, bleef leuk

1 like

Hahah dat hoor ik wel vaker! Maar heb wat plannetjes waardoor de 9-5 sleur mee zal vallen :slight_smile:

1 like

Scherpe titel hĆØ, dat trekt kijkers :stuck_out_tongue:

1 like

Of het hele deel van studieschuld en hypotheek achterwege laten en alleen voor 2 autos een hond en wat maƮtresses gaan haha!

Hartelijk dank! En ik ben het volledig eens met wat je schrijft, ieder zijn eigen weg, die van mij is redelijk uitgestippeld voor de aankomende 2 Ć” 3 jaar, tot die tijd in ieder geval geen 9-5 baan (daarna ook niet denk ik maargoed :upside_down_face: )

De madness is enkele jaren terug al begonnen ben ik bang… :grimacing:

2 likes

Saaie student uithangen en alleen maar werken/sparen ipv de kroeg in. Moet zeggen dat ik wel eens spijt heb dat ik nooit zoveel op stap ben geweest, maar goed, tijd terugdraaien gaat niet en het heeft er wel voor gezorgd dat ik af en toe wat moois kan kopen! :upside_down_face:

1 like

Blijft ook een geweldig ding, alleen miste ik de datumfunctie! Ben erachter gekomen dat ik dat wel erg fijn vind om te hebben! Maarrr, misschien over een tijdje alsnog een nieuwe tudor erbij. Ik hoop met heel m’n hart dat er een 39mm pelagos uitkomt, dat zou toch een droomhorloge zijn?! :drooling_face:

1 like

Zelfde fout gemaakt. Wilde altijd ā€˜verstandig’ met het geld omgaan. Achteraf gezien had ik het best meer mogen ā€˜begaaien’…