Na korte tijd terug de kans gekregen een mooi horloge over te nemen.
Na al jaren een prachtige breitling navitimer van rosé goud van een klant te zien en iedere keer dacht ik die moet er eens komen als het lukt maar goed weinig aanbod en als ze te koop zijn behoorlijk aan de prijs . Tijdje terug gaf de eigenaar aan dat hij het horloge wel wilde verkopen niet voor niks maar wel een redelijke prijs is een limited 1 van de honderd meestal zijn het oplages van 500 maar afijn toen is de bal gaan rollen. Alles te koop en weg en afgesproken dat ik de klok ga overnemen zoals het nu lijkt heb ik hem deze week geheel compleet met box papieren (nl) geleverd. Helaas wel mn nieuwe navi01 Explorer2 en crosswind weg maar heb nog wat over voor een 2e klok en dan moet het maar eens klaar zijn. Kan niet wachten
Al een foto van het passen helaas geen top kwaliteit
Prachtige klok maar zonde dat je je navi 01 met zo’n verlies te koop moet zetten!
Ik heb namelijk net dezelfde en het is werkelijk een topklok!
Mooi om je grail zo binnen handbereik te krijgen. Daar moeten soms andere klokken voor wijken, maar dat hoort ook bij de hobby toch ?
Ik zie graag je eigen foto’s en ervaringen binnenkort
Toe maar…dan wil je hem echt graag hebben.
Moet ik wel een kantekening bij maken in principe had ik de rolex en de navi01 verkocht had ik al genoeg gehad en heb de navitimer in Italië gekocht met 35 % korting dus gelukkig niet veel verlies
Heb mn nieuwe aanwinst eigenlijk ook voor een zeer zacht prijsje kunnen kopen alleen is service nodig… koop van het overgebleven geld nog een andere klok erbij
Servicekosten niet te makkelijk over denken,want die kunnen voor een navi ook oplopen.
Klopt maar ik ken 2 adressen waar ze dit wel voor een mooie prijs kunnen servicen dat was met het 01 uurwerk niet mogelijk dat doet breitling bijna alleen maar
Die je wilt hebben heeft een 7750 uurwerk toch?..elke respectabele horlogemaker kan die servicen inderdaad.
En jammer dat ie 46Mm Is, een aantal m&m-tjes te veel voor me.
Ik vond em erg gaaf Kris, maar echt een slag te fors. Denk dat de 43 me beter zou passen.
Vandaar ook liever een ouwe 2 liner pelagos ipv de nieuwe manufactuur. Hoewel ik nieuwsgierig blijf naar die blauwe kleur…
Mijn beste,
Een meer dan mooi vooruitzicht!!
Kies je eigen weg kies je eigen spel en geniet van elk moment.
Maar voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
Hier
Voor het slapen gaan.
In het zwart is hij ook mooi
Klopt vindt dat toch mee tellen en scheelt me uiteindelijk toch veel geld
Voor mijn arm is 46 juist precies passend heb hem ook al in staal gehad deze weegt overigens wel wat meer…
Alvast veel plezier met de klok, en sterkte met wachten!
Je enthousiasme blijkt heel duidelijk uit je verhaal, maar toch een klein tipje over je schrijfstijl: als je je zinnen iets korter maakt of meer komma’s gebruikt wordt het makkelijker leesbaar.
Tnx ja het is inderdaad niet het meest nette stukje hen het ook even snel op de telefoon gedaan
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst .
Dat idee kreeg ik al.
wat een mooi klokje!!!
Z’n arme broertje.