After sales pps groep

PPS GROEP.

Bestaat uit de volgende vier bedrijven:
PIJNENBURG JUWELIERS EINDHOVEN
PERTIJS JUWELIERS BREDA
STIJNEN JUWELIERS SITTARD
BOERS JUWELIERS VUGHT

Een of meerdere van deze juweliersbedrijven is ten alle tijden officieel verkooppunt van een of meer van de aangeboden merken en alle vier deze bedrijven verzorgen de after sales van al de door onze groep verkochte producten.

PERTIJS JUWELIERS & PIJNENBURG JUWELIERS beschikken over een eigen uurwerkmakers atelier welke Off.service center zijn voor oa: CARTIER BREITLING EBEL etc.

MVG PPS GROEP

Is deze groep net opgericht, om juridisch sterker te staan tegen Richemont, of bestaat zij al langer?

Nee, ze zijn al een tijdje bezig philip.Het gaat hier niet om de juridische kant maar om de omzet die er behaalt moet worden in de verschillende merken, voor de rest ligt alles vast in een contract.

Vraag is natuurlijk waarom ze nu plotseling met een ‘kostendekkende actie’ komen tegen hun eigen leveranciers. Zoals al in de eerste post van Bob aangegeven is het ( een niet zo’n slimme ) actie. Ik heb begrepen dat de groep in moeilijk vaarwater terecht is gekomen en daardoor genoodzaakt is om te verkopen. Als de desbetreffende leveranciers dan de voorraad niet terugkopen blijft er niets anders over om het maar zelf te proberen. Reactie van Richmont was duidelijk en daarom denk ik dat het een eenmalige actie was.

Ik vraag me nu af of Richmont nog met volle overtuiging deze juweliersgroep hun luxe merken blijft uitleveren. Jaap zijn reactie zegt al genoeg, toch?

Grt.Philipp

Dank voor de uitleg. Toch geeft de manier van schrijven, het Nederlands en het aantal (losse) posts van vanavond mij een raar “onderbuik”-gevoel…