Hey iedereen,
Ik ben opzoek naar een aftermarket bracelet en er zijn verschillende opties zoals: Forstner, Unclestraps, Strapcode.
Iemand ervaring met een van deze merken, hoe vergelijken ze qua kwaliteit?
Alvast bedankt!
Hey iedereen,
Ik ben opzoek naar een aftermarket bracelet en er zijn verschillende opties zoals: Forstner, Unclestraps, Strapcode.
Iemand ervaring met een van deze merken, hoe vergelijken ze qua kwaliteit?
Alvast bedankt!
Vergelijken kan ik niet maar zeer tevreden over deze Forstner flatlink.
Die wint het qua looks van de originele bracelet, notabene met comfort clasp.
Ik geloof dat Forstner qua kwaliteit wat hoger uitkomt dan Uncle Straps, maar daar is de prijs ook naar.
Ik heb een Strapcode jubilee (eigenlijk is dat Miltat) en die is dik in orde vind ik.
Verder heb ik een Uncle Straps Flatlink en die voelt wat dun, maar dat is een originele Flatlink van Omega ook.
Als zelfbouw projectje heb ik een Miuksi kast en band, en ik vind deze band zelfs beter dan de banden van de Seiko 5 serie.
Veel minder speling, solid end links, degelijke sluiting à la Rolex, maar dan met microadjust.
Bedankt voor de info!
Voor 105 euro een stalen band vind ik nou niet echt overpriced, bij Omega kost een flatlink 800 euro en mijn leren banden kosten 200+ euro;
Is er eigenlijk wel een goed aftermarket merk voor titanium banden?
Ik ben heel tevreden over mijn Forstner flatlink. Ik verwacht mijn 1450 president deze week. Beide voor speedmaster.
Geen ervaring met Uncle, strapcode is prima maar wat grover, die heb ik op mijn seiko’s.
Forstner is niet goedkoop maar het geld waard!