Heb ik iets om naar uit te kijken na mijn vakantie
Heb geen Facebook (ja da’s vrij uniek) dus ik zal
tegen die tijd wel even een mede-forumlid vragen
om namens mij foto’s te plaatsen.
Hoop echt dat 1 van de 2 klokjes een klik geeft
want ik zit te twijfelen tussen de modellen: 10%
forumkorting is een leuk extraatje trouwens (tu)
En face to face even een medeforumlid zien is ook
gezellig.
Kortom: Blijft een erg leuk initiatief
Met betrekking tot de PVD is het toch vrij snel kopen of tot eind Sep wachten voor de nieuwe batch. NZ is uitverkocht, ik heb er nog enkele op voorraad.
Mijn favoriet is de stalen variant. In het echt mooier en interessanter dan op de foto’s. De PVD is sportiever, maar meer bling. Ik hoef gelukkig niet te kiezen.
This content is currently unavailable
The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
Misschien een tijdelijk hikje of een rechtenissue. Kan dat laatste niet nagaan want heb geen Facebook zelf Komt wel goed.
Inderdaad. Vond zij ook. We onderhandelen nog over
haar loon. Tough lady.
Overigens klein missertje: de Dstrap band is per
ongeluk met een stalen gesp de deur uitgegaan.
Omdat Dstrap op een muziekfestival zit in
Belgie… zal ik hem vragen een losse gesp na
te sturen richting de volgende tester.
Stephan
Zo ben weer terug en las Stephan zijn post. Dat ga ik uiteraard regelen! Ik zal Lucien een pm sturen met het verzoek zijn adres te mailen.
Ik wens jullie allemaal veel draagplezier komende maanden!
Ja , het pakketje is vandaag aangekomen bij mij .
Het zijn prachtige horloges , mooi afgewerkte details .
Zeker het geld waard . Ik ben aan het twijfelen om er eentje aan te schaffen . Persoonlijk vind ik de stalen mooier dan de zwarte .
Morgen post ik hier een paar wristshots .
Vandaag had ik de zwarte om mijn pols , heb veel complimenten gehad .
Maar het was veel te warm voor een rubberen bandje dus morgen proberen met een nato.
Ben nog steeds heel benieuwd hoe die 44mm op mijn
smalle pols past.
Over een maand en een dag zullen we het weten
Even…polsen hoe groot de omtrek van jouw pols is
Wij gaan dan de “smalpolsigen” vertegenwoordigen begrijp ik!
Heb hier 16cm in de aanbieding. De kastvorm/lugs/lug to lug gaan bepalend worden.
Overigens wel goed ja, even de horloges poetsen. Merk het nu met dit weer ook al: elke avond als ie afgaat even onder de kraan en evt met zacht borsteltje of doekje en warm water schoonmaken. Anders…snuif…niet zo fris nie. Nato’s kun je zelfs prima handwassen of misschien zelfs in wasmachine knikkeren…
Kan ook niet wachten tot de klokjes hier zijn. More pics!