Ik heb mijn best gedaan om zo veel mogelijk face to face overdrachten mogelijk te maken en heb rekening gehouden met de vakanties. Wil iedereen even naar de planning kijken en mij op de hoogte stellen (graag via de magrettetryitontour@gmail.com) als er iets niet mogelijk is voor je. Dan zal ik het aanpassen.
Ik heb tussen elke overdracht een dag extra ruimte gehouden. Wel graag (indien mogelijk) de horloges op de 7e dag overdragen. Ik zal de data in de gaten houden en de planning aanpassen als we in/uitlopen. Iedereen moet onderling (via PB’s / e-mail) overleggen hoe en/of waar de overdracht plaats zal vinden. Bij problemen kun je mij inschakelen.
Voor de zekerheid nog even de regels zoals Stephan ze noemde :
Jullie hebben de kans om ongeveer 1 week een Magrette horloge te dragen en er een mening over te vormen.
Na die periode zorg je zelf dat het horloge bij de volgende tour-deelnemer terecht komt (risico is voor verzender, aangetekend in NL is 7,99 en als er dan iets misgaat neem ik de schade voor mijn rekening). Face-to-face mag ook en is waarschijnlijk leuker…
Enige verplichting is om minimaal twee foto’s te plaatsen in dit topic en je ervaringen te delen. Een foto op de Magrette facebook page wordt zeer gewaardeerd trouwens.
Aan het einde gaat het horloge weer terug naar mij en wellicht kunnen we deze dan weer veilen voor Kika.
Een aardige tour, bijna een half jaar onderweg.
Ik neem aan dat het horloge in die tijd intensief gedragen wordt, dus ook een mooie lange duurtest en gebruikerstest.
Net na de zomer gaat het voor mij van start, misschien nog mooie zonnige dagen voor leuke outdoor foto’s.
B.t.w. welke facebook, magrette of magrette europe?
Strak gepland! Wat me opvalt is dat twee personen
dezelfde tijdsverlenging hebben. Foutje, of bewust
zo ingedeeld?
Goed gezien. Dat zijn buren en aangezien er 2 horloges in het pakket zitten kunnen ze tegelijkertijd een horloge aan… Dat scheelt weer in de toch wel aanzienlijke doorlooptijd.
Goed gezien. Dat zijn buren en aangezien er 2
horloges in het pakket zitten kunnen ze
tegelijkertijd een horloge aan… Dat scheelt weer
in de toch wel aanzienlijke doorlooptijd.
Goede oplossing (tu)
Wel leuk trouwens, een horlogeliefhebber als buur…
Ik zie geen planning, alleen een rechthoekig
wit
vlak
Hmmm, Google Docs deed even wat raar, maar hij
doet het weer.
Groeten,
Sven
Nu kan ik hem zien Hoe doe je dit trouwens, een dynamische updatend plaatje krijgen van een spreadsheet in google docs? Of maak je elke keer een schreenshot die je op docs opslaat?
Nu kan ik hem zien Hoe doe je dit trouwens, een
dynamische updatend plaatje krijgen van een
spreadsheet in google docs? Of maak je elke keer
een schreenshot die je op docs opslaat?
Dit is inderdaad een ingebouwd feature in Google Spreadsheet. Gewoon een diagram maken van een tabel en deze als plaatje delen. Google zorgt voor de rest.
Die andere is een fan. En er is nog een closed group, gerund door een enthousiaste Amerikaan.
Ps: het spreekt voor zich dat je bij het gebruik stilstaat bij het feit dat je met de horloges van toekomstige andere forumleden en veiling winnaars speelt. Grote krassen bij ontvangst graag melden, zodat sociale controle zijn werk kan doen.
Klopt ik heb de buurman “tijdelijk” besmet met mijn hobby. Hij kan in ieder geval ook super mooie foto’s maken. Dat gaat leuk worden! En flink napraten :)-D over onze bevindingen:D
Het pakket is onderweg naar de eerste deelnemer in Belgie!
In het pakket:
1 x Regattare Chronograph Steel met zwarte Magrette band
1 x Moana Pacific Chronograph PVD met bruine Dstrap band
1 x zwarte rubberen band van Magrette
1 x Pushpin tool voor het verwisselen van banden (voorkom krasjes en ben voorzichtig!)
Extra pushpins
Tour-journaal: maak hierin een kleine notitie, of schrijf iets leuks voor de volgende tester en/of de uiteindelijke eigenaar. Echt doen, draagt bij tot de uniciteit van het pakketje
Alles verpakt in een oranje Pelicase.
Ik heb de Pelicase in een verstevigde kartonnen doos gedaan. Die is het beste te openen op de kant die niet voorzien is van grijze Duck-tape. Hij kan dan ook makkelijk hergebruikt worden. Doe dat ook ajb.
Inderdaad. Vond zij ook. We onderhandelen nog over haar loon. Tough lady.
Overigens klein missertje: de Dstrap band is per ongeluk met een stalen gesp de deur uitgegaan. Omdat Dstrap op een muziekfestival zit in Belgie… zal ik hem vragen een losse gesp na te sturen richting de volgende tester.
Het ziet er goed uit(tu)
Nog een paar weekjes wachten…
gelukkig sta ik bovenaan in de rij:)
Met vriendelijke groet,
Herman
stevo Schreef:
Het pakket is onderweg naar de eerste deelnemer in
Belgie!
In het pakket:
1 x Regattare Chronograph Steel met zwarte
Magrette band
1 x Moana Pacific Chronograph PVD met bruine
Dstrap band
1 x zwarte rubberen band van Magrette
1 x Pushpin tool voor het verwisselen van banden
(voorkom krasjes en ben voorzichtig!)
Extra pushpins
Tour-journaal: maak hierin een kleine notitie,
of schrijf iets leuks voor de volgende tester
en/of de uiteindelijke eigenaar. Echt doen, draagt
bij tot de uniciteit van het pakketje
Alles verpakt in een oranje Pelicase.
Ik heb de Pelicase in een verstevigde kartonnen
doos gedaan. Die is het beste te openen op de kant
die niet voorzien is van grijze Duck-tape. Hij kan
dan ook makkelijk hergebruikt worden. Doe dat ook
ajb.
Heb ik iets om naar uit te kijken na mijn vakantie
Heb geen Facebook (ja da’s vrij uniek) dus ik zal tegen die tijd wel even een mede-forumlid vragen om namens mij foto’s te plaatsen.
Hoop echt dat 1 van de 2 klokjes een klik geeft want ik zit te twijfelen tussen de modellen: 10% forumkorting is een leuk extraatje trouwens (tu)
En face to face even een medeforumlid zien is ook gezellig.
Kortom: Blijft een erg leuk initiatief