Afwachten zonder voorpret

Beste leden,

Gisteren kreeg ik van een familielid te horen dat ze een horloge voor me had gekocht maar dat hier iets mis mee was en dat ze er dus eerst terug mee naar de winkel moet. Dit laat mij dus enorm in spanning afwachten zonder dat ik weet wat voor horloge dat het nou precies is. Ik weet alleen dat hij van het merk Fossil is. Ik vermoed dat de meeste HF leden dit merk niet heel hoog in het vaandel hebben staan, maar ik vraag me af wat jullie meningen/ervaringen met het merk zijn, niet dat ik zometeen onaangenaam verrast word.

Sjoerd

P.S. Dit is natuurlijk een topic voor de gein waaruit ik wat kennis over het merk hoop te halen.

1 like

Fossil maakt tegenwoordig aardige machientjes hoor…

zoals ik al zei, ik had een vermoeden. Dat vermoeden blijkt dus al niet voor iedereen te kloppen wat ik heel mooi vind. Ik ben heel erg benieuwd! Dank voor de reactie

Collega van mij heeft onlangs een fossil automaat gekocht met transparante (of zonder) wijzerplaat, zag er best leuk uit inderdaad.

… dus als ze denkt dat ie stuk is, bij dat horloge hóórt dat zo :smile:

1 like

“Ja ze waren de achterkant vergeten dus ik ben er mee terug gegaan” :joy::joy::joy::joy:

1 like

Het ligt er maar aan waarmee je het vergelijkt.
Als je fossil met andere mode merken vergelijkt krijg je vaak best een redelijke kwaliteit voor een redelijke prijs. De horloges zitten goed inelkaar en ogen ook vaak leuk!

1 like

Soms kan je best aardige klokjes vinden van Fossil
Zelf heb ik enige tijd geleden voor €50,- (normaal €130) onderstaand model gekocht, maar deze weer laten schieten omdat de afleesbaarheid voor mij een ding was.

Mijn eerste horloge uit 1999 heb ik nog steeds. Gekregen van mijn ouders toen ik 18 werd. Tegenwoordig geen draagtijd meer, maar toch een erg leuk ding.

Ik vind deze nog altijd wel leuk

2 likes

Een stuk leuker en origineler dan de gemiddelde micro-brand voor die prijs! Jammer dat het een limited was en hij niet meer te verkrijgen is.

die vind ik best mooi eerlijk gezegd

ik merk dat mijn vermoeden tot nu toe volledig onjuist was, dat is natuurlijk heel mooi om te horen. iedereen al bedankt voor de reactie!

1 like

Ik heb ook een stuk of 3 Fossil’s gehad, zelf gekocht. Zeker niet verkeerd voor het geld! En ze hebben ook een brede collectie.

Niks mis mee! Met een beetje mazzel is het de nieuwe smartwatch :sunglasses:

1 like

Fossil is een heel aardig merk, prijs/kwaliteit
Ze maakten zelfs een bescheiden quartz klassieker
de Defender

Ik dacht dat de Defender’s tegenwoordig weer nieuw worden gemaakt
in diverse uitvoeringen, staal, PVD ect.

Grt.

Zo heb ik de ME1097 gehad € 125…

en de CH2687 € 108…

Allebei quartz.

1 like

mooi bescheiden klokje ja, bevalt me zeker. ik hou jullie op de hoogte

Mijn vriendin heeft er 1.

Na een halfjaar was de kroon al kwijt. Nu moet ik ik zomer- en wintertijd het glas van het horloge halen en met een wattenstaafje de wijzers een uur voor- danwel achteruit duwen.

Ik ben er wat weinig enthousiast over.

4 likes

Beter bij jou dan bij Willem-Alexander’s lief!