Afzetterij of onwetendheid?

Helemaal met je eens!
Ik heb over tijd al enige research gedaan, vandaar dat ik wat schrok/verbaasd was van de prijs :flushed:

Maar goed advies! T kan inderdaad voor veel producten nogal schelen per aanbieder!

1 like

Die kant gaat het helaas wel op vrees ik, zonde! :sweat_smile:

1 like

Je hebt gelijk. Het was misschien ook wat een ongelukkige woordkeus, ik doelde meet op afzetterij. Ik had het wat anders moeten formuleren :speak_no_evil:

Ik snap het wel maar vond de genoemde prijs enigszins overdreven…

Mee eens. Was ook niet de insteek om te bashen maar was benieuwd naar dit gedeelte van de werking van de markt. Ik heb namelijk nog niet eerder zulke grote verschillen gezien.
Zoals ik zeg: afzetterij was misschien een beter woord.

Excuse moi voor de ongelukkige woordkeus :v:

1 like

Een paar plaatjes van een mooie Kermit zijn nooit verkeerd, kom maar door! :crazy_face:

Ik ben dus benieuwd of iemand Invicta horloges voor de originele prijs aanbied en er dus minstens 3k voor vraagt per stuk.

Ik weet zeker dat ze er moeten zijn, watch2day biedt ze namelijk zo goedkoop aan altijd en ze moeten de prijs ergens vandaag halen…

morgen maak ik een goede voor je!
als ik t ni vergeet

Rare modding… Een bericht dat iemand een “sjacheritaliaan” noemt wordt verwijderd, maar een bericht dat dit quote en er mee instemt, blijft staan :thinking:

Welnee geen oplichting, da,s waar. Gewoon met een hark je geld binnen halen meer niet…:sweat_smile::sweat_smile: me sub 116610LN te koop voor 12399 euro…lager bieden wordt niet op gereageerd…:joy::joy:

Met jouw voorbeeld hark je helemaal niets binnen.

1 like

Zou ik hier een optie op kunnen krijgen voor 36 maanden?

2 likes

:joy::joy::+1::+1:

Hoeveel mag een 116610LV (hulk) nu marktconform kosten? Hetzelfde als de kermit?

Gelijkwaardig tenzij de Kermit een ‘flat-4’ uitgave is. Deze zijn duurder zoals hierboven staat. Ik vind een Hulk dankzij de sunburst wel een heel stuk specialer, maar wie weet hebben sommige daar een andere mening over (gebeurt mij hier bijna nooit).

Dank je voor dit antwoord. Een 6 digit GMT-master draagt prettig symmetrisch op mijn pols omdat er 4 schakels uit kunnen en hij easylink heeft. Ik zou moeten uitvissen of dat bij de Hulk ondanks glidelock ook zo is, omdat die een langere sluiting heeft en er waarschijnlijk maar 3 schakels uit kunnen.

Daar kan iemand anders je vast antwoord op geven Willem. Ik heb op beide modellen alle schakels nodig.

Er zal hierop iemand vast wel antwoord geven. Had ik je trouwens in de Jurk-strip niet omver geblazen met mijn ligfietsboordkanon?:grinning:

Als een koper akkoord gaat met een prijs is er geen sprake van oplichting. Je hebt wel te veel betaald!
Verbaas mij ook wat er soms geboden wordt op online veilingen van horloges. Nieuw regelmatig voor minder te vinden. Goed zoeken kan je veel geld schelen.
Zo heb ik al een nieuwe Tudor BB GMT op staal gevonden voor € 3200,- in de Europese Unie bij een juwelier.
Kom daar hier maar eens voor.

Zover ik weet maak ik geen deel uit van jurk zijn strip.

Nee hoor. Rare jongens, die verzamelaars. :grin: