Aha, dus zo!

Nou … zou ik zeggen : Sterkte hier :grin:

image

Welkom :+1:

Tip: log uit en kom nooit meer terug. Voor je het weet ben je besmet met ons virus en dan kom je er nooit meer vanaf.

Desalnietemin welkom.

Ohja, je zult aardig wat “moeite” moeten doen om verkooprechten te krijgen dus er is alle tijd om besmet te raken.

2 likes

Haha prachtige binnenkomer.

Welkom op het forum. En we zijn inderdaad benieuwd wat je zou willen verkopen?

Kun je alvast een tipje van de sluier oplichten?

:beers:

Succes tussen allemaal mensen die graag iets om hun pols dragen.
Maar voor je het weet bied je het horloge niet alleen te koop aan, maar sta je ook open voor ruil tegen een model dat je mooi vindt.
Ik begreep ergens dat het een Dornbluth is? Klopt dat.
Foto’s plaatsen van je horloges mag hier.

En toen werd het stil.

DSC_2386

Dank voor alle vriendelijke welkomstberichtjes! :slight_smile:

Bijgaand enkele fotoos van het horloge. Het gaat, inderdaad, om een Dornbluth & Sohn, waarvan het bandje kapot is (Geen idee hoe. Het ziet eruit alsof het makkelijk te lijmen is, maar een nieuw bandje lijkt me sowieso een goed idee want het is ook wat groezelig). Verder is ie in perfecte staat.

4 likes

Mooi uurwerk.

Niets voor mij, maar om te zien is het een schitterend horloge.

Prachtig horloge hoor. Daar vindt je vast een liefhebber voor.

Succes! :v:️:beers:

Dankje. Ja het is vakmanschap. Voordat ik hier kwam was ik op hun website en heb een formulier ingevuld om de prijs te mogen weten (?!) (nog niks gehoord). Toen had ik n helder moment en heb het gewoon gegoogled. Prijs en alles staat gewoon online :stuck_out_tongue: en kwam ik o.a. hier uit. Ik heb em al…vier jaar ofzo. Ik dacht dat het een (lelijke) wekker was. Maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik kan trouwens wel reacties zien, maar slechts beperkt reageren (3 per dag) Dus al iemand iets vraagt ofzo en je hoort niks dan ligt het wss daaraan.

image

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Net niet.

Wel een heel mooi horloge van een heel mooi merk trouwens (wel even een bandje erop zetten)

1 like

Hmmm…ja dat zit er ook bij natuurlijk. Maar ook patsen is een passie, toch? Ja…maar je hebt wel n punt he, dikke horloges…ja vroeger droegen zowel mannen als vrouwen daarvoor… dikke armbandenkelten1 :stuck_out_tongue: :wink:

Welkom op HF, je moet wel een echte liefhebber zijn met zo’n pakkend verhaal en die mooie Dornblüth. Veel plezier hier😀!

1 like