Ok, ik ben erachter hoe je een nieuw topic kunt aanmaken (kon toch meer dan ik dacht)! Ik ben zojuist nieuw op dit forum en heb hopelijk snel genoeg vertrouwen gewonnen om jullie het, tot mijn verassing blijkbaar tamelijk fantastische, horloge te mogen verkopen dat ik alweer enige tijd heb (vrij lang ook…paar jaar…ik had echt geen idee). Ik ben bezig met een grote opruimactie en wil er nu eindelijk es vanaf dus ik googelen…kwam ik hier uit. Vandaar.
Ehm…ja…wat te zeggen…Nouja dat ik eigenlijk niks met horloges heb, ook geen horloges draag. De redenen:
-iritant ding om pols,
-vergeet dat ik t aanheb en ga ermee douchen (als kind,paar keer gebeurd) (niet waterdicht),
-er zijn overal klokken en als die er niet zijn ben je wss ergens waar je toch niet zo op de tijd hoeft te letten. (ik draag dan wel weer graag armbanden, maar dat is toch anders,en daar erger ik me trouwens ook soms zo aan dat ik ze maandenlang af laat…maar dit is geen armbandenforum).
Wat ik wel interessant vind is, zijn mensen en hun passies, en ik vind t leuk om hier te zien wat horloges allemaal wel niet teweeg brengen bij mensen.
Hmmmm…ja en nu heb ik dus dus ook opeens een horloge-verhaal.
Welkom en have funn
welkom, ben benieuwd naar dat blijkbaar tamelijk fantastische horloge…
Dankje
Wie niet?
Welkom!
Ik ga hier even voor zitten! Waar zijn de sjips & cola? Kom maar op met de reacties…
Zit te stuiteren hier van de spanning
[quote=“claartjeeva, post:1, topic:192199”]
Wat ik wel interessant vind is, zijn mensen en hun passies, en ik vind t leuk om hier te zien wat horloges allemaal wel niet teweeg brengen bij mensen.
[/quote] mooie eind zin toch
Ik sta nat in het zweet man. Wie weet wat er uit de kast rolt. Ik heb wel al een sterk vermoeden.
Welkom
Hela er kijken nog kinderen mee.
Waarschijnlijk niet.
Van harte welkom hier!
Heeft niets met passie te maken maar des te meer met status en patsen.
Interessante welkomstopic. Vooralsnog veel plezier hier, ben benieuwd hoelang je het volhoud als je niks met horloges hebt
Welkom.
Ben wel benieuwd naar je bijzondere horloge…
Heerlijk nuchter voorstel bericht. Wees welkom hier. Het is trouwens niet verboden, en wordt zelfs gewaardeerd als je een foto van je horloges plaats in je voorstel topic. (hint)
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de contouren van dit forum vol passie, bekijks, wetenschap en hoogoplopende tijds-beleving!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom en veel plezier op ons mooie forum.