Ai, Meneer Hilfiger toch!

Daar hebben ze denk ik totaal niet over nagedacht. Horloges zijn een onderdeel waarmee ze merkgeile fanboois kunnen bedienen. Zonder dat ze echt verstand van of feeling met horloges hebben.

Zou t kunnen dat diegene die t blaadje in elkaar flanste, gewoon n mooie foto erbij plakte waar ie n horloge op droeg, zonder te weten/realiseren dat t v n ander bekend merk Is?

1 like

Vermoedelijk heb je hierin gelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dom genoeg zou zijn om expres deze foto te nemen, waarschijnlijk heeft de samensteller van het boek gewoon een stockfoto gezocht.

1 like

Ze hebben waarschijnlijk niet goed over nagedacht. Het was in dit geval slimmer geweest om een horloge te gebruiken van zijn collectie (hoe ongeloofwaardig dit ook mag zijn).

1 like

Misschien is het wel een horloge van zijn collectie… en is het een RO rip off… zou me niets verbazen… vanop de foto kan ik echt niet zeggen dat dit een ‘echte’ AP is…

Is het niet een TW Steel?:wink:

In ieder geval vind ik, als ondernemer, basisregel nummer 1 dat je je eigen spullen/diensten gebruikt (zeker op publiciteitsmomenten). Als je toch zo weinig waardering of vertrouwen hebt in je eigen product… Man, man.:unamused:

1 like

Inderdaad… niets zo mooi als een ondernemer die echt achter zijn product staat…

2 likes

Die bril draag ik anders ook…

Yeah right…

?

Hilfiger ( als bedrijf ) heeft daar weinig mee van doen, licentie rechten liggen volgens mij bij de Movado group.
Zolang de ontwerpen daarbij vallen binnen de merk filosofie van Hilfiger is Movado redelijk vrij modellen in de markt te zetten.

We nemen het de heer H niet kwalijk.
Zijn leven is geen pretje.
Altijd en overal security, mensen kruipen door het stof,
een flight-plan voor de citation duurt een dag en je komt
waar je ook gaat altijd weer andere gefortuneerde freaks tegen.
Zijn kledinglijn is behoudend en saai en vooral te duur.
Nee, ik ga voor geen goud met zo’n rood/wit vlaggetje
lopen.
En de horloges, ‘american-cool’ DNA hahahaha :joy:

Grt.

1 like

Ik vind sommige dingen van Hilfiger best leuk. En ik heb, lang geleden, een artikel gelezen over hoe hij in het prille begin door keihard en slim werken zijn producten en merk in de picture heeft gekregen, om een marktpositie te verkrijgen. Hij is daar natuurlijk enorm succesvol in geweest. Daar heb ik echt wel respect voor. Maar ik eet als pizzabakker natuurlijk alleen m’n eigen TagEd pizza’s en ik ga toch echt effe geen pizza halen bij m’n concurrent drex pizza; laat staan dat ik me op de foto laat zetten, terwijl ik een drex pizza zit te eten!:wink:

1 like

Het komt op mij over als hooghartig. Meneer lijkt er schijt aan te hebben.
Zo niet dan is ie nog veel dommer dan gedacht.
Op dit niveau zweeft men boven de logica en regels, zelfs wetten deren de groten der aarde niet.

@TagEd

DREX PIZZA

Gegarandeerd warm bezorgd !! :smile:

1 like

Op een foto in een blad waarin je een serieus commercieel statement wil maken?

Heb weleens bijna een Hilfiger klokje gekocht. Zitten best aardig modieuze dingen bij. Ach als klokje voor de leuk moet dat kunnen.

Respect. Dat je dat hier in de kring kan en Wil vertellen. Lucht op.

Volgende !

:yum::wink:

Elf.

Zo af en toe moet je eens iets anders doen, zeg maar :slight_smile:

Dit kan natuurlijk een reden zijn. Het is ongeloofwaardig voor ons als horloge liefhebbers (en alle lezers van dit boek) dat zo iemand zijn eigen horloges draagt. Op mij komt hij nu dus juist geloofwaardiger over als individu. Je kan alleen maar beter worden als je je laat inspireren door merken / bedrijven / personen die het beter doen dan jij.

2 likes