Bij het bladeren door het BaselWorld Brand Book van dit jaar viel mijn oog op het volgende uitgelichte stukje over Tommy Hilfiger horloges.
Waarom deze zo modieus zijn en meer van dat soort bla bla bla.
Dan zou je toch verwachten dat het icoon zelf z’n eigen horlogelijn zou dragen… Maar niets van dit alles, meneer draagt gewoon een AP Royal Oak Offshore. En die gaat 'ie ook niet af doen voor een foto ter ondersteuning van z’n eigen horlogelijn!
Dan ben je als “eigenaar” of als marketingmedewerker (want meneer weet hoogstwaarschijnlijk niet eens wat BaselWorld is) toch een ontzettende Pannenkoek??!!
Voor mij iig te meer een reden geen horloge van meneer Hilfiger te kopen…
Ps. Anderen misschien op de hoogte van meer van dit soort feitjes?
Zo gaat het veelal in wereld. De regels gelden voor iedereen behalve voor de buitencategorie. En die komen er mee weg.
Dat hij er lak aan heeft vind ik wel iets hebben. Hij zal zelf geen doelgroep zijn voor zijn eigen horloges. Als marketeer van dit merk zou ik niet heel blij zijn met de actie. Al denk ik dat de heer Hilfiger die man of vrouw wel kan handelen
Nu moet ik toegeven dat ik 2 Profuomo horloges heb.
Een automaat met e tijdszones en een japans uurwerk. Loopt perfect op tijd en bijna 2 dagen gangreserve.
En een chronochraaf die ik 5 jaar geleden heb gekocht. beetje Tag Heuer Caliber 16 model, maar dan zonder duur onderhoud.
Ja, maar dan zit, leunt, staat ie toch minstens met zo een ding in beeld op een marketing blaadje? Nu voelt t aan alsof ie reclame maakt voor Tara, terwijl ie met een Ferrari op de prent staat