Ai, Meneer Hilfiger toch!

Bij het bladeren door het BaselWorld Brand Book van dit jaar viel mijn oog op het volgende uitgelichte stukje over Tommy Hilfiger horloges.
Waarom deze zo modieus zijn en meer van dat soort bla bla bla.

Dan zou je toch verwachten dat het icoon zelf z’n eigen horlogelijn zou dragen… Maar niets van dit alles, meneer draagt gewoon een AP Royal Oak Offshore. En die gaat 'ie ook niet af doen voor een foto ter ondersteuning van z’n eigen horlogelijn!

Dan ben je als “eigenaar” of als marketingmedewerker (want meneer weet hoogstwaarschijnlijk niet eens wat BaselWorld is) toch een ontzettende Pannenkoek??!!

Voor mij iig te meer een reden geen horloge van meneer Hilfiger te kopen…

Ps. Anderen misschien op de hoogte van meer van dit soort feitjes?




6 likes

Had je anders wel wat van meneer Hilfiger gekocht? :smile:

2 likes

Hahaha! NEE.

Vind ik toch wel een behoorlijk grote blunder…en die bril kan natuurlijk ook niet.

Blijkbaar heeft’ie het niet nodig om z’n horloges op die manier te promoten. Daarbij, die man hoeft toch niet meer te werken voor het geld.

1 like

Jep

1 like

nou… ze zijn wel “always rooted in innovation” hoor !!

Zo gaat het veelal in wereld. De regels gelden voor iedereen behalve voor de buitencategorie. En die komen er mee weg.

Dat hij er lak aan heeft vind ik wel iets hebben. Hij zal zelf geen doelgroep zijn voor zijn eigen horloges. Als marketeer van dit merk zou ik niet heel blij zijn met de actie. Al denk ik dat de heer Hilfiger die man of vrouw wel kan handelen :sweat_smile:

Haha, ik denk de marketeer die hem verzocht heeft een horloge van z’n eigen merk om te doen diezelfde dag nog bij het uwv kon aankloppen.

3 likes

Yep, that’s Totally Tommy :sunglasses:

Mensen die een TH horloge kopen, zien het verschil toch niet.
Of beledig ik nu iemand.

Je gelooft toch niet dat Messi die reclame maakt voor Tata echt in een Tata rijdt? Heeft een reclame met een bekend persoon meerwaarde?

Natuurlijk gaat Hilifiger niet zijn eigen horloge dragen.

Ja :wink: ik ben blij met mijn tommy. Mooie aanvulling op rest van mijn horloge’s

Nu moet ik toegeven dat ik 2 Profuomo horloges heb.
Een automaat met e tijdszones en een japans uurwerk. Loopt perfect op tijd en bijna 2 dagen gangreserve.
En een chronochraaf die ik 5 jaar geleden heb gekocht. beetje Tag Heuer Caliber 16 model, maar dan zonder duur onderhoud.

We zeggen hier altijd Tommy hilflikker. Mode zooi horloge vindt ik niks kleding van ze is degelijk

Een auto van de TATA groep kan ik anders wel pruimen…

Nou… een Tatra 603 met luchtgekoelde V8 mag wel in de garage komen :grinning:

Een Tata Nano daarintegen :scream:

2 likes

Jaguar en Landrover zijn ook van de tata groep ! Daarmee…

ehh sorry je hebt gelijk! Beide merken zijn meer dan welkom in de garage!

Ja, maar dan zit, leunt, staat ie toch minstens met zo een ding in beeld op een marketing blaadje? Nu voelt t aan alsof ie reclame maakt voor Tara, terwijl ie met een Ferrari op de prent staat :blush: