Gaaf
Binnen de EU te bestellen?
Gaaf
Binnen de EU te bestellen?
Er is intussen ook deze review, waarin men zich toch kritisch uitlaat over de afwerking van het prototype dat men ontving.
Ik gooi hem een stuk omhoog, zijn er mensen die daadwerkelijk dit horloge hebben gekocht?
Nou alleen van de prototypes…
Origineel wordt in mei / juni pas verwacht.
Maar de eerste indrukken zijn echt gaaf. Met name het gebolde glas is
De laatste foto is het origineel naast de reedition
. .. . . .Goed geproto’d Brick!
Hierbij de eerste wrist shots van de nieuwe Airain Type 20 Vert Militaire. Wat is die kleur waanzinnig mooi zeg!
Helaas inmiddels helemaal uitverkocht.
Lovely !! Het lijkt wel meer grijs dan groen ?
Jup
De kleur is ook grijs/groen. In de schaduw lijkt het bijna antraciet, knal de zon erop dan is de plaat opeens diepgroen. Echt heel erg mooi en heel veelzijdig.
Prachtig!
Ik hoor ook bij de gelukkige 134 die een Vert Militaire mogen gaan ontvangen. Kijk er erg naar uit!
Ik denk dat iedereen die van vliegers en chrono’s houden, hier wel blij van worden.
Persoonlijk heb ik niet zo veel met vliegers maar wel met chrono’s en vind deze ook zeer appetijtelijk. Maar dan niet 2,5k appetijtelijk.
Maar, als je je niet kan inhouden (of twijfelt) zou ik zeggen: go for it.
Gisteren werd een nieuwe variant gelanceerd in samenwerking met Ace & Dik in Amsterdam:
Die co-branding had van mij niet persé gehoeven, maar gelukkig blijft het beperkt tot de achterkant. De combinatie zilverwitte wijzerplaat met oranje details vind ik wel erg geslaagd!
Gelukkig geen drie grote rode kruizen, wat Acé wel vaker doet.
Ik vind het wel een leuke collab.