AKRONE "K-01" op Kickstarter

Mij. Eerste topic.
Vandaag kwam ik een leuk horloge op kickstarter tegen. Een ceramische automaat uit Frankrijk. Niet een top horloge maar iets anders en leuke detail: de kleur van de seconde wijzer bepaald ook de kleur van het lettetype van de datum en het type superluminova.

Ik vond hem in iedergeval leuk. En jullie?

Marcel

Ik vind em ook wel leuk.

Geinig, maar veel te duur voor “geinig”.
Font op de dial; en gekozen kleuren vind ik lelijk.

Gekozen materialen vind ik wel prima bij dit project.

1 like

Grappig, een deel van het filmpje is bij mij om de hoek gefilmd.

Daar sluit ik me bij aan. Tot max 200 had ik er misschien nog over nagedacht. Wel een toffe klok!

Ziet er wel strak uit, mooie materialen en met een prima Miyota 9015 loopwerk. Maar de typeaanduiding mag wel in een ander font. Zo’n brushscript font is echt een afknapper. Zonde hoor. Als ze ook nog iets van die prijs (€400,- goedkoopste versie) afhalen, zou ik misschien interesse hebben. Voor dat geld koop je volgens mij wel iets beters/mooiers. Wel een exclusief klokje, dat dan weer wel.

2 likes

Prijs is naar mijn mening te hoog. Hiervoor kan je zeker ook elders terecht. Wel leuk ontwerp toch niet geheel mijn smaak.

Los van het feit of dit horloge je smaak is maar waar kan je voor 200 een horloge vinden met Miyota 9015 en saffierglas ?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Best fraai horloge, maar uitstraling is een beetje goedkoop imo. Komt vooral door die ceramische kast denk ik, doet een beetje aan als plastic.

Nergens, maar echt spectaculair is het ook niet.

Vooral in combinatie met het design van de wijzerplaat.

Eens met @superc , veel waar voor je geld!

De wijzerplaat doet mij echter niet veel.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like