In aanvulling op mijn vorige post: de 9015 betaal je ook $99 voor, is echt niet het goedkoopste wat er te vinden is.
Ik denk sowieso dat zo een kickstarter traject al een flinke investering is. Met alle andere bijkomende kosten kan het best wat oplopen.
Maar de Maen Hudsn met 2824 ElaborĆ© kalibertje had ik voor ā¬369. Het is uiteindelijk aan ieder wat ze willen betalen. Mij gaat het vooral om wat ik mooi vind en dat mag bij mij ook alles zijn. Merk en historie zijn me niet veel waard. Is de waar naar zijn geld is het goed voor mij.
Heb contact gehad met de persoon achter het merk. De fotoās die je ziet zijn de eerste prototypes. De kieren van de band moeten als het goed is bij de volgende batch minder zijn. De nieuwe prototypes zijn bijna klaar.
Daarnaast heeft hij voor het uurwerk gekozen onder meer om het design dun te houden.
Tot slot, ook voor @jur, ik heb netjes toestemming gevraagd om de fotoās te gebruiken
Als je het niet eens bent met een mening, dan maakt dat die mening niet ineens een rare uitspraak. Laten we elkaar in waarde laten.
Ik heb inderdaad geen hoge pet op van Miyota, maar dat is met goede reden: mijn persoonlijke ervaring. Uiteraard: YMMV, your mileage may vary, zoals ze op Reddit zeggen.
Ik ben iemand die geen blad voor de mond neemt (Rotterdammer), dus als ik om mān mening gevraagd wordt, dan kan die soms ongezouten zijn.
Nu nog een beetje leren ontvangen
Ik maar denken dat de Wayfarer een zonnebril is
Mooie wijzers, nette hoekige kast. Ze hebben in mijn ogen erg naar de Alpinist gekeken, maar dan met een hoekiger ontwerp wat ergens aan vintage Japans en de duurdere citizens doet denken.
Moeilijk te beschrijven. Ik zie de invloeden wel, maar het blijft een eigen smoel.
10mm dik, Miyota 9015 en 100m WR zijn allemaal hele nette specs. Ik snap niet wat iedereen tegen de betere Miyotaās heeft.
En gode zij dank kun je de AP achtige band er gewoon af halen. Ik denk dat de witte een mooie frisse bandenvreter is.
EDIT: bij nader inzien slaat dat microscopische datumvenstertje wel als een lul op een weduwnaar. Dealbreker voor mij. Daās echt super lelijk.
Ja? Ben blijkbaar niet zoān zonnebrillen-kenner. Het is ook nog een boot
Ik vind het een leuk ontwerp. Wat je zegt: fris. Blij dat er niet de zoveelste retro look van is gemaakt. Dank voor het delen.
Eigenlijk is het een samengeraapt zooitje, maar op de ƩƩn of andere manier ziet het er toch fris en origineel uit. Door het gebrek aan een patroon in het midden vind ik vooral de witte erg tof!
Ach.
Het woord was er al een tijdje. Wel raar dat ze een boot naar een wandelaar hebben genoemd.
Ik zal het proberen uit te leggen. Met enige twijfel, want misschien moeten we dat verder per PB doen?
Jij zegt;
Ik noem dat āBeetje rare uitspraak volgens mijā. Dat is het namelijk ook, want Myota 9015 heeft een prima reputatie als zijnde nauwkeurig en betrouwbaar.
Jij reageert vervolgens met:
Maar uit jouw uitspraak waar ik op reageerde blijkt nergens dat je het sec over je persoonlijke ervaring hebt. Jij zegt namelijk;
Dan zeg je ook nog:
-
Uit jouw uitspraak blijkt dus nergens dat het slechts een mening is.
-
Als jij jouw mening formuleert alsof het de absolute waarheid is, dan wordt het absoluut een rare uitspraak. Eigen verantwoordelijkheid. Ik reageer nog met: āBeetje rare uitspraak volgens mijā. Door dat volgens mij geef ik wel aan dat het mijn mening is en hou ik het bij mezelf.
-
Je beroept je m.i. niet geheel terecht op je Rotterdammerschap. Rotterdammers zijn recht voor hun raap. Maar dan in twee richtingen en jij kennelijk maar in een richting (?). Jij vind namelijk dat jij je ongezouten mening mag geven en ik niet. Een echte Rotterdammer zou zich hiervoor ws. schamen.
-
Dus als je je āzenderā op standje ongezouten zet moet je niet vergeten je ontvanger ook aan te zetten (op standje āniet te kinderachtigā).
Duidelijk zo?
Duidelijk. Maar graag verder in een PB
100% duidelijk, dank!
De campagne op Kickstarter is sinds vandaag live voor de geĆÆnteresseerden!
Reeds 65% van het doel is al bereikt met nog 30 dagen te gaan
Voor de geĆÆnteresseerde hierbij de link: