Akzent horloges

Hallo,

Ik kwam de website akzenthorloges.nl tegen, en hier staan een aantal erg mooie modellen op voor zeer schappelijke prijzen; weet iemand hoe het met de kwaliteit van deze horloges gesteld is?

Deze vind ik mooi voor deze prijs (€199)

Gr, Marc

Hoi Marc,
Akzent valt in dezelfde kategorie als bijvoorbeeld Elysee, Javelle, Candino enz; de zogenaamde “neue Uhrenmarken”; vaak uitgerust met chinese automaat-uurwerkjes, best leuke horloges voor weinig geld, maar verwacht natuurlijk geen Zwitserse precisie of afwerking.
Het gros wordt via Ebay verkocht, in webwinkels liggen de prijzen vaak veel hoger; kijk hier maar eens:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15530&item=4967094879&rd=1

Groet,
Paul

Akzent is toch eigenlijk een duitse ontwerper. Vrij beroemd als ik me niet vergis. Hij maakte ook vroeger horloges onder zijn eigen naam. Zoiets als Jacob Jenssen, nu zijn het inderdaad cheape klokjes, beetje plakmerken.

Paul,

Bedankt, ik had zoiets al verwacht; ik vond de modellen inderdaad op die van Elyssee lijken, welke ze overigens in Düsseldorf bij verschillende juweliers verkopen; Ze zien er best mooi uit, maar aan de pols valt het meestal tegen, ze “voelen” dan goedkoop aan. Dus maar fijn laten liggen en verder sparen voor een “echte”.

Gr, Marc