Al draagt een aap

een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

De ring in dit geval is zijn eigen limited, de aap lijkt me duidelijk.

Of stoot ik hiermee mensen voor het hoofd?

Ach smaken verschillen, zo lelijk vind ik de Hublot niet.

Ik vind het wel leuk gevonden om de Argentijnse kleuren zo op de wijzerplaat en in de band terug te laten komen.

dat horloge :smiley:

ik zou alleen die blauwe kriebel op de wijzerplaat zwart verven ofzo :+

Inderdaad, het horloge heeft nog wel wat, behalve die handtekening dan.

Maar twee stuks dragen vond ik altijd al een beetje maf + het feit dat Maradona natuurlijk een ‘bijzondere’ man is…

Wel gaaf. Hij heeft er twee om. Eén voor de eerste helft en da ander voor de tweede. :smiley:

En mij stoot je niet voor het hoofd. Natuurlijk was het een goede voetballer maar als persoon vind ik hem niet sympathiek. (zwaar understatement)
Cruijff is koning!

Ik zag het gisteren ook. Maar waren het nu echt twee dezelfde?

Wil je in deze tijd reclame maken, dan moet je echt opvallen. Het heeft gewerkt anders was je dit onderwerp niet gestart :wink:

op tzuk was ook dit topic. volgens mij was daarin een foto waarin hij twee witte daytona’s draagt.

ik vind twee horloges over de top.

een blingbling gouden horloge tot daar aan toe maar twee >X

verder weet ik niks van die knakker af. ik ken hem niet buiten dat hij ooit een balletje heeft getrapt. en dat hij wel van een poedertje houdt/hield.

‘time cat is geen voetbal fanaat’

nu snap ik het pas…twee klokjes, zonder tweede tijdzone dus.
Voor een Hublot is 'ie niet eens lelijk…
Maar Maradonna is een ander verhaal…

groet,
Arno

Het horloge kan ik waarderen. Erg stijlvol. Over de stijl van Maradonna naast het veld is genoeg gezegd.>X
Over zijn stijl op het veld ook trouwens. :wink:

Ik vind twee horloges belachelijk maar als ik twee krijg zet ik me daar wel overheen.

linksom of rechtsom: Hublot heeft meer naamsbekendheid dan ze ooit hebben gehad! Dit is wel de goedkoopste reclame-uiting die ze kunnen verzinnen: zeg, 10.000 euro investeren en aan de andere kant van de wereld (letterlijk) beginnen mensen te schrijven over Hublot! En let wel: alle negatieve aandacht gaat naar Maradonna! Over Hublot(s) is men een stuk positiever!

Briljant!

Menno

Ze zijn zeker prachtig. Nu nog hopen dat er een non-limited komt… oftewel: zonder handtekening.

3,4,5,6 enz oorringen
5,6,7, enz piercings
4,5,6, enz ringen
2,3,4,5,6 enz halskettingen
armen,benen,buik,borst,rug enz tatoo’s

wat is er mis met twee horloges?

Daar is voor mij net zoveel mis mee als met al die andere dingen die je noemt…

ik kan er niets om doen maar ik moest ontzettend lachen om die opmerking :+

(nb: iedereen moet doen wat hij/zij zelf leuk vindt mits er geen andere mensen gekwetst worden)
dus van mij mag hij 2 horloges dragen maar ik vind het gewoon over de top en nogal poserig. :slight_smile:

Best mooie horloges, toch…

geweldig!!!
Wat mij betreft de leukste foto van de maand hahahaha

Lenno

godmiljaar die foto :smiley: :smiley: :smiley: mooi topic !

(tu) Mooie foto! :smiley:
Zouden die Hublot’s ook apekooi-bestendig zijn?