Al een telefoontje van je AD gekregen?

Wie heeft er al een telefoontje gehad van zijn AD om zijn Daytona of GMT op te pikken?

Ik geloof er eigenlijk niets van

1 like

Helaas niet

Zou je er aub een poll bij willen doen?

Ik ben gewend dat bij de dagelijkse Rolex topics een filmpje en een poll wordt toegevoegd

Oh en als antwoord op je vraag:

image

17 likes

Nee, nog steeds niet. Ik sta in Munster op de lijst voor een BLRO en/of BLNR, nouja mijn vriendin dan :sunglasses:

2 likes

@Bertus1. Dit topic is onacceptabel.
Pure broodroof van @rlc.
Zo komt hij nooit boven de 1.000 likes per week :rage::wink::joy:

22 likes

Nee, ik niet…

…… zou me ook verbaasd hebben, aangezien ik niks besteld heb!:wink:

3 likes

Mijn oprechte excuses :joy:

1 like

Er is op dit forum maar één persoon die zulke stats haalt Remco. Ik zal niet zeggen wie het is.

6 likes

:see_no_evil:

1 like

wel een telefoontje gehad van de bank ,dat er een megastorting aankwam :thinking:

1 like

Ik ben eerlijk gezegd dus wél gebeld eergisteren;

• tot mijn grote verbazing is er een BLRO beschikbaar gekomen in Den Bosch en kan die eventueel morgen ophalen.
    (Stond al sinds bijna een jaar op “de lijst”)

Heb ze verteld dat ik na één jaar wel klaar ben met wachten en dat ze dat ding maar aan iemand anders moeten slijten! :face_with_raised_eyebrow: :triumph:

20 likes

dat is een grap toch?

5 likes

Kom maar op, ik sta morgen op de stoep :moneybag:

1 like

Ik kreeg deze week inderdaad een telefoontje van de AD dat ie binnen is.
Morgen ophalen en van t weekend laat ik de foto’s zien.

1 like

Ik kreeg eind van de middag inderdaad een belletje van Schaap & Citroen, of ik nog interesse had in die zwarte Daytona waar ik al 3 jaar op wacht, ik zei natuurlijk ja, toen werd er luidkeels gelachen en werd de telefoon erop gekwakt. Dat is al de 4e keer deze maand.

34 likes

Ik werd ook gebeld voor de zwarte daytona. Maar ze doen tegenwoordig alleen combideals. Alleen als ik er BLRO en een Hulk bij koop, kan ik de daytona kopen. Nee dank je, gekke groene sub.

10 likes

Dan wel 3e horloge 50% mag ik hopen?

2 likes

38 likes

Prachtig :rofl::rofl:

1 like

megalol

1 like