Al eens $ 1.100.000,00 bij elkaar gezien?

Elke keer als ik thuis kom

5 likes

Voor die 1.1 miljoen dollar hadden ze best een mooiere kast om die ongetwijfeld goede tourbillon kunnen ontwerpen. Voordeel is wel dat deze plexiglas look er voor zorgt dat mensen niet gelijk denken heb je hem weer met z’n dure klok.

2 likes

Idioot buitensporige prijzen wat mij betreft. Gaat toch nergens meer over? Al had ik zo’n bedrag te besteden, dan niet aan zo’n klok.

1 like

Het lijkt inderdaad wel een beetje plastic achtig, maar hij is volledig van saffierglas

Mag ook wel voor dat geld. Ging mij alleen om de uitstraling. Van dat geld kan ik veel mooiere horloges kopen. En veel mag je op twee manieren opvatten.

Dat huis is echt wel een tandje goedkoper vriend.

Ik ken hier mensen met een huis met een achtertuin waar je in kan karten. Op je grasmaaier. In het Brabantse achterland. Dat dan weer wel.

Daar koop je voor 1.1 mln een hele straat.

2 likes

Toch een mooi huis , 4 ton ongeveer denk ik.
Dat is toch een wel een betere koop dan een horloge voor 1,1 miljoen :neutral_face:

Hij was VON, anders had je van de KK een volledig aangeklede Duitse zakensedan kunnen kopen.

Voor 4 ton mag je het speelhuisje in de tuin hebben.

1 like

BTW in en gebracht met prive jet :slight_smile:

1,1 miljoen en toch 2 vuilnisbakken voor de deur , jammer

4 likes

Dan hoeft de schoonmaakster niet zo ver te lopen :ok_hand:

2 likes

8,8 miljoen dollar.

1 like

Laatst kwartiertje met 165km/h op gepaste afstand achter een auto van zo’n 20 miljoen gereden… Was een mooie ervaring.

Een horloge van 1mln+ om je pols moet toch minimaal zo cool zijn? Dragen ga je hem toch niet, dus boeiend hoe ie er uit ziet.

De auto werd wel gebruikt trouwens, zo uit het museum de natte straat op.

Wat een bedragen…

Je zou toch een mooiere horloges verwachten voor dat geld. Of zullen de mensen die zo’n klok dragen deze echt mooi vinden?

1 like

In Breaking Bad

hier ligt wel ietsje meer trouwens :slight_smile:

Maar geen horloge…

Dit zijn zakhorloges

1 like

Dus dat is $ 1.100.000 bij elkaar?
Wil je nu zeggen dat zo’n bandje dan $ 1.099.950 moet kosten?

Da’s de moeite.

1 like

In het zwart vind ik hem toch mooier , half miljoen dacht ik.
Koop je een leuk huis voor… :innocent:

1 like