Al eens $ 1.100.000,00 bij elkaar gezien?

Zo dan:

http://ablogtowatch.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/06/Greubel-Forsey-Double-Tourbillon-Technique-Sapphire-Case-aBlogtoWatch-42.jpg

De Greubel Forsey Double Tourbillon Technique Sapphire
8 exemplaren …

Gehaeuse : Saphir
Durchmesser : 49,9mm
Hoehe : 17mm
Wasserdicht : 30m
Uhrwerk : Double Tourbillon 30 Technique
Gangreserve : 120 Stunden
Spezial : Limitiert auf 8 Stueck

6 likes

als de normale verhouding van rolex aanhoud tussen de prijs van de service beurt en een nieuwe Rolex, dan zou een service beurt bij dit horloge op 200.000 euro uitkomen :scream:

6 likes

Te groot voor mijn pols en veulssss te duur!

1 like

Mooi, maar deze is iets duurder

1 like

ja ok geveild… die 1,1 is retailprijs he … :slight_smile:

1 like

En dan is er nog deze, de Richard Mille RM56 met een retail prijs van €1.578.500,-

1 like

En toch ziet het er goedkoop uit.

3 likes

ja veels te plastic achtig he…

Te groot, te duur en persoonlijk gezien: bah wat lelijk. Nee I pass :grin:

1 like

Al die gekke fratsen maken mijn pis niet lauw.
Hou meer van normale leuke horloges. Een Heuer van 20k vind ik al gekkigheid maar ok… Maar een of ander experimentele klok voor veel te veel geld doet het voor mij niet. Leuk voor de jetset wellicht zodat ze elkaar nog een beetje de ogen uit kunnen steken.

1 like

Respect voor het vakmanschap, maar voor dat geld weet ik wel een betere besteding.

2 likes

Had pp niet een mooi klokje gemaakt van ruim 2,5mil dollar. De grandmaster chime voor het zoveel jarig bestaan?

1 like

Krijg meteen een Kermis gevoel bij deze klokken.

Zelf begrijp ik ook het segment van het hele PP niet, kan ze absoluut niet mooi vinden. Hebben meer mensen dat of zien ze PP toch echt als zaligmakendeen Holy grail?

2 likes

Patek’s zijn dan meestal nog mooi, als je ziet wat er allemaal gepresenteerd wordt in dat prijssegment qua kermisklokkengehalte… Maar idd niet voor gewone stervelingen :wink:

1 like

Over smaak valt te twisten? De techniek zal vast onberispelijk zijn maar het oog wil ook wat…

Zijn wel een hoop centjes, voor een plastic Swatch look.

3 likes

Was ook mijn 1e indruk…

1 like

t’is niert omdat ze duur zijn dat ik ze ook allemaal mooi vind! Laat staan er zoveel aan uit te geven!

1 like

Catalogusprijs €1.96miljoen. Geen idee of dat in- of ex-BTW is :wink: :

3 likes

Inmiddels vast alle 8 verkocht en in een ‘verzameling’ terechtgekomen in Moskou, Shanghai en Dubai

2 likes