Afgelopen weken heb ik de nieuwe hobby van het horloge ’ kopen’. Na de skx009 en een aantal ’ vintage’ seiko’s zou ik graag een bulova accutron spaceview bemachtigen. Ik kijk al lange tijd in de ’ horlogemarkt sectie’, waar ik stuit op de volgende advertentie de advertentie van Binkels - zojuist geplaatst. Ik kan echter niet reageren op het topic, omdat ik nieuw ben (?). Kan iemand mij helpen met dit probleem of nog beter: kan iemand mij in contact brengen met Binkels?
Zal nu wel liggen te pitten maar morgen neemt ie wel contact op.
Welkom hier!
Als je hier wat actiever wordt kan je ook berichten versturen en meer foto’s plaatsen etc. Maak eens een topic aan met je horloges en straks je nieuwe Bulova.
In contact brengen is al bijna gelukt zie ik dus succes daarmee, wat betreft reageren op advertenties: dat mag niemand. Als je interesse hebt in een horloge dat hier is aangeboden dien je een persoonlijk bericht te sturen. Dit kan door op de naam van een gebruiker te klikken en dan het envelopje te zoeken. Vermeld even in het bericht waar het om gaat en dat je het horloge wil kopen en de verkoper weet genoeg