Goedenavond alle
Een klein jaartje gelden heb ik via de fascinatie voor het merk Rolex en het algoritme op tiktok een nieuwe interesse gevonden. Horloges en alles wat erbij komt kijken.
In mijn tienerjaren was ik al geïnteresseerd in horloges als fashion item. Heb in deze jaren ook verschillende Diesel, GC en Armani horloges versleten.
Nu wat jaren later heb ik mijzelf wat meer verdiept in de merken en de historie erachter.
Ik vind het leuk om mooie horloges te dragen, maar ook een diversiteit aan merken vind ik interessant.
Ben begonnen met een Seiko 5 en heb daarna een super fijne Hamilton Khaki Field aangeschaft.
Een duiker werd mijn volgende aanwinst, een Oris Aquis. Super fijn en mooi horloge. Een Omega Speedmaster reversed panda was de volgende in de doos. Allen waren niet groter dan 40mm.
Via Catawiki een Baume en Mercier Clifton aangeschaft iets groter van formaat en dat beviel me eigenlijk wel. Het horloge zelf was niet echt mijn ding, via MP een mooie ruil kunnen bedingen op een Seamaster, wat een top Horloge. Mijn 1e horloges excl. de Seiko 5 hebben de horlogedoos al weer verlaten.
Probeer de Horlogedoos niet verder uit te breiden en probeer de horloges met regelmaat te polstijd te geven.
Hieronder mijn huidige horlogedoos waarbij de Seamaster weg is voor een onderhoudsbeurt.
Ondertussen ook meerdere rubberstraps, Natos en Zulus aangeschaft. Ik ben verslaafd….